شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: فتنه ۸۸ قطع نظر از همه‌ تلخی‌هایش، پیام‌ها و نکات عبرت‌آموز بسیار مهمی داشت که با تحلیل موشکافانه و درک عمیق آن می‌توان تداوم حرکت بالنده‌ انقلاب اسلامی را در سال‌های آتی ضمانت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت یوم الله نهم دیماه در مدرسه علمیه سفیران هدایت شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار داشت: فتنه سال 88 در کشور بر اساس برنامه‌ریزی دشمنان خارجی انقلاب اسلامی مخصوصاً آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس بود که با مدیریت مستقیم فتنه، با بکارگیری عوامل ضدانقلاب و استفاده از برخی گروه‌ها، جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی به مرحله اجرا گذاشته شد.

معاون تهذیب سفیران هدایت شهرستان بیجار با انتقاد شدید از برخی افراد خود فروخته در جریان فتنه 88، گفت: قانون‌شکنی فتنه‌گران و حمایت و سکوت برخی از افراد و گروه‌ها نه تنها به سرمایه اجتماعی لطمه زد، بلکه فرصت‌های بسیاری را از کشورمان گرفت.

وی ادامه داد: این قائله قطع نظر از همه‌ تلخی‌هایش، پیام‌ها و نکات عبرت‌آموز بسیار مهمی داشت که با تحلیل موشکافانه و درک عمیق آن می‌توان تداوم حرکت بالنده‌ انقلاب اسلامی را در سال‌های آتی ضمانت کرد.

معاون تهذیب سفیران هدایت شهرستان بیجار بیان داشت: مردم وفادار و شهيدپرور ايران كه سال‌ها اوج دلدادگی خود را به اسلام عزيز؛ آرمان‌های انقلاب و امام راحل؛ شهيدان والامقام و مولا و مقتدای خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را در همه صحنه‌های دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس و صحنه‌های ديگر نشان داده بودند با بهره گيری از آموزه های تفكر عاشورايی؛ در ۹ دی نیز  به پاخاستند تا جواب نقشه‌های از پيش طراحی شده شيطان بزرگ و عوامل داخلی و خارجی آنان و فتنه‌گران را بدهند.

وی با اشاره به اینکه نهم دی روز تجدید بیعت با ولایت بود، گفت: حرکت مردم در 9 دی تصویر کاملی از صحنه‌های عمیق باور مردم به مبانی دینی و علاقمندی به نظام اسلامی بود. حضوری که نشان ‌دهنده اخلاص مردمانی بود که بدون هیچ چشم ‌داشتی برای دفاع از ارزش‌های دینی خود جانشان را تقدیم نظام خواهند کرد.

معاون تهذیب حوزه حضرت ولی عص(عج) بیجار اظهار کرد: شناخت «لحظه و نیاز» و اقدام متناسب با آن یکی از ویژگی‌های مهمی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارند، در نهم دی ماه امت مسلمان ایران برخلاف کوفیان که در لحظه نیاز و اقدام متناسب به وظیفه خود عمل نکردند، ثابت کردند از برخی خواص هم بهتر نیاز را تشخیص می‌دهند و در لحظه مناسب اقدام مناسب هم به عمل می‌آورند.

وی ادامه داد: اگرچه نهم دی ماه روز مرگ فتنه و 22 بهمن 1388 روز دفن فتنه بود، اما نباید فراموش کرد جامعه اسلامی دارای دشمنان زیادی است که هر روز فتنه دیگری را برنامه ریزی می کنند.

حجت الاسلام بهرام پور با کلام آیت الله هاشم رضوی اشاره کرد و بیان داشت: مرحوم آیت الله حاج سید هاشم رضوی از شاگردان مرحوم آیت الله قاضی در اوایل انقلاب فرموده بودند «اطرافیان آقای خمینی دو گروه هستند، یک گروه آخرتشان به دنیا می چربد و یک گروه دنیایشان به آخرتشان می چربد. آن گروه که آخرتشان مقدم به دنیا است، دور و بر آقای خامنه ای جمع هستند، ولی آنان که دنیاشان به آخرت مقدم است از دور و بر امام و بعد هم آیت الله خامنه ای جدا می شوند».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha