شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۹ دی در شیراز

مشاور امور فرهنگی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: اگر ۹ دی نبود یک بار دیگر مسیر اسلام و شیعه به بی راه می رفت، اما مردم ایران اسلامی با اگاهی فراوان و عشق و علاقه خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذاشتند که انقلاب از مسیر خود منحرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام علی اعظمی، مشاور امور فرهنگی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان، ظهر امروز در جمع مدیران این اداره ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه خاطر نشان کرد: در روز 9 دی مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر با حضور خود جوش ده ها میلیونی مردم در تمام کشور به جهانیان اثبات شد.

وی افزود: در 9 دی مردم ایران اعلام کردند که دشمنان انقلاب را به خوبی می شناسند و هرگز فریب دشمنان این مرز و بوم را نخواهند خورد.

حجت الاسلام  اعظمی تاکید کرد: مردم در این روز با نمایش بصیرت خود آن غباری که فتنه گران به دنبال ایجاد آن و نشستن بر چهره زیبا انقلاب بودند را پاک کرده و دشمنان را مانند همیشه مایوس کردند.

وی با بیان این که اگر 9 دی نبود ماجرای سقیفه دوباره تکرار می شد، اظهار داشت: به دلیل عقده های برخی از سران فتنه از نظام اسلامی، این افراد به دنبال آن بودند که ماجرای سقیفه را دوباره به وجود بیاورند.

این کارشناس فرهنگی یادآور شد: اگر 9 دی نبود یک بار دیگر مسیر اسلام و شیعه به بی راه می رفت، اما مردم ایران اسلامی با اگاهی فراوان و عشق و علاقه خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذاشتند که انقلاب از مسیر خود منحرف شود.

وی گفت: امنیت کشور در هر زمانی مرهون سه ضلع رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، قوای امنیتی و اطلاعاتی که در راس آن سپاه پاسداران خدوم و از جان گذشته کشور و نیروهای گمنام امام زمان(عج) قرار دارد و نیز مردم بوده است.

حجت الاسلام  اعظمی ادامه داد: اگر در کشوری دو ضلع اول باشد، اما حمایت و حضور مردم وجود نداشته باشد، همانند اتفاقی که در دوران امام علی(ع) به وقوع پیوست و مردم امام را تنها گذاشتند، امنیت پایداری در جامعه وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران با حضور خود در صحنه توانستند امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نه برای سال 88 بلکه برای همیشه تامین کنند.

این کارشناس فرهنگی، رکن اصلی امنیت کشور را بصیرت بالای مردم عنوان کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون صدها هزار شهید است که اگر کسی با حیله و به صورت منافقانه به دنبال آن باشد که از مقام و جایگاه خود سوءاستفاده کند، خون شهدا چهره او را افشا خواهند کرد.

حجت الاسلام  اعظمی تاکید کرد: باید نهادهای امنیتی واطلاعاتی چشم تیز بین داشته باشند و از حضور این اشخاص به خصوص در پست های کلیدی جلوگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha