شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌قاسم روان‌بخش

حوز/ عضو هیئت‌ علمی مؤسسه امام خمینی(ره)گفت: ریشه ها و ابعاد مختلف فتنه ۸۸ باید بررسی و شناسایی شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  قاسم روانبخش  یکشنبه شب در سلسله های نشست های دهه بصیرت که در مسجد امام صادق(ع)در قم برگزار شد،اظهار داشت: امام خامنه ای در خصوص فتنه 88 می فرمایند، این فتنه عمیق است و باید بررسی های بیشتری روی آن صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ایشان در خصوص فتنه 18 تیر سال 78 عنوان عمیق را به کار نبرد که نشان از عمق فتنه 88 است و برنامه ریزی ویژه ای بود که دشمنان روی آن انجام داده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش توجه به علل و ریشه های این فتنه را خواستار شد و  افزود: شناسایی ریشه ها موجب می شود که از بروز فتنه جدید جلوگیری شود و باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

وی فتنه 88 را توطئه ای دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان با مکتب های ساختگی مارکسیسم و لیبرالیسم به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند غافل از این که در تمامی کشورهای دنیا فکر و نهضت خمینی(ره) جاری و حتی در دورترین نقاط دنیا نهضت امام خمینی(ره) شناخته شده است.

روانبخش تاکید کرد: پاپ در خصوص امام خمینی( ره) می گوید، ایشان نه تنها دین را زنده کرد بلکه ما را هم زنده کرد.

وی تصریح کرد: یکی  از توطئه های دشمنان انقلاب جنگ عقیده است به طوری که سران فتنه را در این مسیر پرورش دادند.

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش ادامه داد: دولت میرحسین، غرب گرا بود و متاسفانه توانستند تا حدودی افکار جوانان را تغییر  و برخی را نیز فریب دادند.

وی خاطر نشان کرد: هدف فتنه گران در سال 88 براندازی نظام و جایگزین کردن یک حکومت لیبرال غرب گرا در کشور بود که البته با هوشیاری مردم شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش ابراز داشت: امروز ایران اسلامی با تمامی فشارها فکر ناب اسلامی را در منطقه جاری ساخته است و  در علوم روز دنیا جزء 10 کشور برتر هستیم.

وی تصریح کرد: امروز در علم هسته ای که مادر 80 علم دنیا است حرف های جدی برای گفتن داریم.

عضو هیئت‌ علمی مؤسسه امام خمینی(ره) ادامه داد: صنعت موشک و هوایی کشور امروز قله های مختلف را درنوردیده و می توانیم در این صنعت با ابرقدرت ها رقابت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha