شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انقلاب

حوزه/ فراخوان مسابقه مقاله نویسی با عنوان «راز ماندگاری انقلاب اسلامی» از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اعلام شد.

 حجت الاسلام سید مهدی ابطحی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب استثنائی و یک پدیده‌‌ منحصر به فرد در قرن بیستم بود اظهار داشت: طبق فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی  «شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از همه‌ی انقلاب‌ها هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه‌ی انقلاب و قیام جداست.»

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به ایام‌الله دهه مبارکه فجر، معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان فراخوان مقاله با موضوع «راز ماندگاری انقلاب اسلامی» برگزار می کند.

وی به محورهای پیشنهادی این مسابقه اشاره کرد و گفت: نقش عوامل تأثیرگذار در ماندگاری انقلاب اسلامی، روحانیت، رسانه و بانوان از جمله این محورها است.

حجت الاسلام ابطحی ساختار حقوقی و قانونی نظام، مسئولان، بصیرت و آگاهی و علاقه تاریخی مردم برای ریشه کن کردن حکومت سلطه و رسیدن به آزادی - اقتصاد مقاومتی را از دیگر محورهای پیشنهادی این مسابقه عنوان کرد.

وی با اشاره به محور خطرات و موانع تداوم انقلاب اسلامی، نفوذ دشمن، استحاله فرهنگی و معنوی، عملکرد مدیران و مسئولان و جوسازی و انحراف افکار جامعه را نیز از سایر محورهای پیشنهادی این مسابقه برشمرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند مطالب خود در قالب مقاله (10 الی 15 صفحه) ارائه دهند.

وی تاکید کرد: افراد جهت شرکت در این فراخوان می توانند مقالات خود را به نشانی: اصفهان- میدان شهدا – خ این سینا – کوچه شهید سرخوش- کوچه بهداشت- معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ارسال نمایند.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به اینکه تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری فرصت برای شرکت وجود دارد، افزود: به 5 نفر از برگزیدگان در هر بخش جوائز ارزنده ای اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha