شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: حوزه انقلابی حوزه‌ای است که خود سه اصل انقلاب؛ یعنی قانون اساسی، ولایت‌فقیه و ایستادگی در مقابل دشمن را قبول داشته باشد و آن را ترویج کند و همچنین اشکالاتی که دیگران مطرح می‌کنند را رفع کند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به شاخصه‌های و مؤلفه‌های شکل‌گیری حوزه انقلابی، اظهار داشت: حوزه انقلابی یعنی حوزهای که سعی کند انقلابی را که امام (ره) ایجاد کرد و در واقع یک انقلاب درونی بود، نه یک انقلاب کودتایی، حفظ کند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حفظ آن‌هم به این صورت است که حوزویها باید خود را آماده کنند که پاسخ گوی اشکالاتی را که از سوی دشمنان به انقلاب گرفته میشود، باشند و سعی کنند مردم را نسبت به دشمنان هوشیار کنند.

وی افزود: حوزه باید به تمام اشکالاتی که از سوی دشمنان و کفار یا در داخل به انقلاب گرفته میشود، پاسخ بدهد یا اینکه مکانی برای پاسخ‌گویی به چنین سؤالاتی وجود داشته باشد، که البته وجود دارد، اما باید بیشتر باشد و به‌صورت خاص به این مسائل پاسخ بدهد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: به‌طورکلی حوزه انقلابی حوزهای است که خود سه اصل انقلاب؛ یعنی قانون اساسی، ولایت‌فقیه و ایستادگی در مقابل دشمن را قبول داشته باشد و آن را ترویج کند و همچنین اشکالاتی که دیگران مطرح میکنند را رفع کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha