شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رقابت های ورزشی خیریه انجمن اسلامی دانشگاه کارولینای شمالی

حوزه/ رقابت های ورزشی سالانه انجمن اسلامی دانشگاه کارولینای شمالی، آخر هفته جاری با حضور ۱۰۰ ورزشگاه در قالب ۱۹ تیم مختلف برگزار شده و کمک های مالی جمع آوری شده در این مسابقات صرف امور خیریه خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از dailytarheel، رقابت های ورزشی انجمن اسلامی دانشجویی در دانشگاه کارولینای شمالی در ایالات متحده، این هفته برگزار می شود. این رویداد خیریه ورزشی سالانه به میزبانی انجمن اسلامی قرار است آخر هفته جاری و در روز های 19 و 20 ژانویه با رقابت های «فوتبال آمریکایی» و «بسکتبال» در روزهای مختلف برگزار شود.

امیره مصطفی مدیر خدمات عمومی انجمن اسلامی در این باره گفت: این یک شیوه مفرح برای نزدیک سازی اعضای جامعه به همیدگر است و در عین حال انجمن را وسیع تر و منسجم تر می سازیم.

از دیگر ویژگی های این رقابت ها، زمان استراحت برای نماز مسلمانان می باشد.

هدا توصیف دبیر اجتماعی انجمن اسلامی گفت: در طی رقابت ها نمازهای جماعت برگزار می شوند. مسلمانان همیشه نگران هستند که آیا زمان و خلوتگاهی برای نماز پیدا می کنند اما این بار ما برایشان این شرایط را فراهم کرده ایم.

به گفته توصیف، ، در این رقابت ها 100 ورزشکار در قالب 19 تیم شرکت خواهند داشت.

توصیف گفت: هر گروه از دانشجویان می توانند گردهم آمده و یک تیم تشکیل دهند و در این رقابت ها شرکت کنند. و پول جمع آوری شده در مسابقات نیز صرف امور خیریه خواهد شد.

یکی از ویژگی های رقابت های امسال، برگزاری یک «جشنواره ورزشی » برای کمک به مسلمانان روهینگیا در میانمار و مردم جنگ زده یمن می باشد.

به گفته توصیف در سال های اخیر این انجمن موفق به جمع آوری هزاران دلار از طریق مراسم «جشنواره ورزشی» شده است. به گفته وی مردم از سنین مختلف و نقاط دوردست برای شرکت کردن در این جشنواره می آیند. برخی دانشجویان که به 40 سالگی رسیده اند نیز کودکان شان را می آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha