شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی ابهت پوشالی آمریکایی ها را در منطقه و سایر نقاط جهان در هم شکست، گفت: امروز انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم با قدرت در برابر فشارهای آمریکا ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دهه مبارک فجر را فرصت ارزشمندی برای تقویت و گسترش آرمان ها و ارزش های انقلاب دانست.

وی با بیان این که امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: این آرمان ها که عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در چهار دهه اخیر است باید بیشتر تقویت شود.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بسیاری از توطئه ها و نقشه های دشمنان را در چهار دهه اخیر در منطقه و سایر نقاط جهان خثی کرد، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند برای سایرملت های جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی در عرصه ها و صحنه های مختلف حضور گسترده ای دارد، گفت: مهم ترین عامل پیشرفت های کشور در چهار دهه اخیر پشتیبانی و حمایت مردم از انقلاب و نظام بوده است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که امروز یکی از اهداف مهم دشمن جدا کردن مردم از نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن با دروغ پراکنی و همچنین فشارهای اقتصادی تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که انقلاب اسلامی منافع استکباری نظام های سلطه گر در نقاط مختلف کشور را بن بست روبرو کرده است، بیان داشت: امروز دشمن از شکست اهداف و برنامه های خود در منطقه و سایر کشورهای جهان عصبانی است و تلاش می کند از نفوذ منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی بکاهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا امروز با فشارها و تحریم های گسترده اقتصادی به دنبال انزوای ایران اسلامی در جهان است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدانند که بازنده اصلی این بازی خود آنها خواهند بود و طرح آنها برای انزوای جمهوری اسلامی شکست خواهد خورد.

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی در دنیا عزت و اقتدار دارد، گفت: دشمنان این ملت نمی تواند با فشار، تهدید و تحریم از اقتدار ملت بزرگ ایران بکاهد.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی ابهت پوشالی آمریکایی ها را در منطقه و سایر نقاط جهان در هم شکست، افزود: امروز انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم با قدرت در برابر فشارهای آمریکا ایستاده و عقب نشینی نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که انقلاب اسلامی با فشارها و تهدید های چند کشور از مسیر اصلی خود منحرف نخواهد شد، بیان داشت: تا زمانی که مردم پشتیبان انقلاب و نظام خود هستند، دشمنان این ملت نمی توانند به اهداف نامشروع خود دست یابند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha