شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فتنه

حوزه/کارشناس مذهبی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای ایجاد فتنه در سال۹۸، گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظامی اسلامی به دنبال ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم است.

به گزارش خبرگزرای «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، شب گذشته در هفتمین همایش فعالان عرصه هیئات خراسان جنوبی گفت: باید باور داشته باشیم که مذهبی‌های جامعه می‌توانند بر دشمنان غلبه کنند و هیأت‌های مذهبی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند .

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال تغییر نظام اسلامی بود،افزود: دشمنان همواره به دنبال تغییر نظام اسلامی بودند و در سال 88 هم توطئه‌های زیادی کشیدند، اما به اهداف خود نرسیدند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به خنثی شدن نقشه های دشمنان برای نابودی انقلاب، تصریح کرد: استکبار جهانی با ایجاد داعش در منطقه درصدد بود، قدرت تشیع را تضعیف کنند.

 بی آزار تهرانی تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای رسیدن به هدف شان که براندازی نظامی اسلامی است، بیش از 7 تریلیون دلار هزینه کرده و مرتجعین عربی هم آن‌ها را حمایت و پشتیانی می‌کردند.

وی با بیان اینکه به وجود آوردن داعش از جانب استکبار تنها برای ایجاد امنیت برای اسرائیل بوده است،عنوان کرد: مروز رژیم صهیونیستی و آمریکا رو به افول هستند و هزاران موشک حزب الله و لبنان آماده است تا حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

کارشناس مذهبی با اشاره به نقش مدافعین حرم در نابودی داعش تاکید کرد: داعش بیش از 84 درصد خاک سوریه را تصرف کرده بود، اما دشمن این حساب نکرده بود، که جوانان عاشق اهل بیت(ع) برای دفاع از حرم از جان مایه بگذارند و آمریکایی‌ها به شکل مفتضحانه شکست خوردند.

 بی آزار تهرانی ادامه داد: سوریه که روزی محلی برای تجمع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود ،امروز همراه با لبنان به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده‌اند.

وی با بیان برنامه ریزی دشمن برای ایجاد یک فتنه در سال 98، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به نظامی اسلامی به دنبال ایجاد ناامیدی و نارضایتی در میان مردم است که می خواهند با برنامه ریزی برای تضعیف نظام در سال آینده و با استفاده از نفوذی هایی که در بدنه اجرایی کشور هستند به هدفی که در ذهن می اندیشند، برسند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha