شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام علی خدیوی

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی از اعزام ۶۰۸ دانشجو به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام علی خدیوی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، امروز در جمع خبرنگاران از اعزام 608 دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان به عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: اگر شرکت  شمسا، پروازها را هماهنگ کند، اعزام تمامی این دانشجویان به عتبات عالیات قطعی است. 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال‌جاری دانشجویان در قالب 16 کاروان و در بازه‌های زمانی مختلف اعزام می‌شوند، اظهار کرد: اولین کاروان دانشجویی عتبات عالیات استان، 12 بهمن ماه و آخرین کاروان نیز چهارم اردیبهشت سال 98 اعزام می‌شود. 
  
وی با تاکید بر این‌که دانشجویان متاهل و دانشجویان مجرد به تفکیک و در بازه‌های زمانی مختلف به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، افزود: دانشجویان استقبال زیادی از اعزام به عتبات عالیات دارند و ما نیز ثبت نام می‌کنیم، اما این موضوع بستگی به تامین پرواز از سوی شرکت زیارتی شمسا دارد. 
  
خدیوی با تاکید بر این‌که از نظر ما اعزام 16 کاروان ثبت نام شده به عتبات عالیات قطعی است، گفت: اگر شرکت شمسا و سازمان حج و زیارت در این رابطه همکاری کنند، ما آماده‌ی اعزام دانشجویان بوده و مشکلی در اعزام این دانشجویان نخواهیم داشت. 
  
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای این سفر زیارتی از اول تا آخر دی ماه بوده و اکنون امکان ثبت نام وجود ندارد. سال گذشته نیز 12 کاروان با 456 دانشجو ثبت نام شده بود که در نهایت چهار کاروان دانشجویی اعزام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha