شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به برنامه های دهه مبارکه فجر اشاره کرد و گفت: چهل گفتمان انقلاب، برگزاری چهل کرسی قرآنی، تجلیل از چهل خانواده شهید شبکه تبلیغی و تجلیل از چهل قاری قرآن کریم از جمله برنامه هایی است که در دهه مبارکه فجر برگزار و اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صادق محرابی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به برنامه های دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: در ایام دهه مبارکه فجر برنامه های بسیاری در میان مناطق تلفیقی شیعه و سنی جنوب فارس با رویکرد نقش انقلاب در وحدت جهان اسلام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره ورزشی در ایام الله دهه مبارکه فجر اجرا خواهد شد، افزود: مسابقات فوتسال با شعار «تهذیب، تبلیغ و ورزش» با همکاری سپاه اجرا خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس به دیگر برنامه های دهه مبارکه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: چهل گفتمان انقلاب، برگزاری چهل کرسی قرآنی، تجلیل از چهل خانواده شهید شبکه تبلیغی و تجلیل از چهل قاری قرآن کریم از جمله برنامه های است که در دهه مبارکه فجر برگزار و اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری اجتماع جبهه انقلابی یاد و ابراز کرد: این اجتماع با حضور بیش از هزار نفر از روحانیون، مبلغین، بانوان فرهیخته، فعالان حوزه هنر و انقلاب و هیئات مذهبی برگزار شد.

حجت الاسلام محرابی ادامه داد: برگزاری نشست هم اندیشی مدیران استانی با شعار «پیام انقلاب به نسل جدید» یکی دیگر از برنامه هایی بوده که به مناسبت دهه مبارکه فجر اجرا شده است.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های چله انقلاب، مدیران در شهرستان ها به عنوان دبیر ستاد چله انقلاب انتخاب شدند، که پس از انتخاب روسای تبلیغات در شهرستان ها به عنوان دبیر، دو کارگروه از جمله تشکل‌های مردمی و قرآنی نیز تحت عنوان ایجاد انقلاب و استمرار انقلاب و همچنین اهداف قرآنی انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون را تشکیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در دهه مبارکه فجر اجرا خواهد شد، این که در سخنرانی های دهه مبارکه فجر امسال رویکرد متفاوتی با سال‌های گذشته داشته باشیم، بدین صورت که در کنار سخنران اصلی برنامه در سطح استان، یک سخنران از جوانان انقلابی به ایراد سخن پیرامون تعلیل انقلاب از نگاه جوانان بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha