شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام برادری

حوزه/ حجت الاسلام برادری گفت: امروز عده‌ای پشت تریبون گریه می‌کنند و ادای مردم‌داری در می‌آورند،د اما بدون توجه به وضعیت اقتصادی مردم، در کاخ سعدآباد جشن تولد می‌گیرند، این افراد همان افراد مرفه بی‌درد هستند که درد کوخ‌نشین‌ها را درک نمی‌کنند، هر چند در زبان دم از امام و انقلاب هم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری، عصر سه‌شنبه در جمع کارکنان کارخانه طلا در شهرستان تکاب، بیان داشت: امام خمینی(ره) همیشه به خدا اعتماد داشت و در زندگی خود خدا محور بود و همین امر موجب شد همه مردم ایران از مسلمان و غیر مسلمان متحد شده و انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی ادامه داد: انقلاب با اعتقاد بر محوریت خدا، به رهبری امام حرکت خود را شروع کرد و با همان اعتقاد راه خود را ادامه داده و در جنگ تحمیلی پیروز شد و امروز دشمن دنبال این است که این خدا محوری را از مردم بگیرد، هرچند بارها در این مسیر با شکست مواجه شده‌اند اما باز هم بر کار خود اصرار دارند.

امام جمعه تکاب به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با شکست آمریکا در تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، در دهه هفتاد آمریکایی‌ها به ایران تهاجم فرهنگی کردند، اما متولدین آن دهه شدند مدافعین حرم و این نشان می‌دهد که ملت ایران با خدا باوری بزرگ شده‌اند و نمی‌توان آن را از مردم گرفت.

وی افزود: عده‌ای امروز بر نظام خرده می‌گیرند که چرا باید جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای خود وارد میدان شود و حال آن‌که خود می‌دانند آمریکا میلیاردها دلار هزینه کرد تا در منطقه موقعیتی به دست آورد و نتوانست در حالی که جمهوری اسلامی با کمترین هزینه انقلاب را به کشورهای منطقه صادر کرد و در دل مردم منطقه جا باز کرد.

حجت الاسلام برادری تصریح کرد: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و رهبری هم فرمودند، آنهایی که به آمریکا اعتماد کرده‌اند، بدانند آمریکا امروز در دنیا رو به افول است، اما در نهایت تاسف مسئولی در جمهوری اسلامی که باید پیروز خط امام باشد بیان می‌کند که دشمن با یک موشک کشور را نابود می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز عده‌ای پشت تریبون گریه می‌کنند و ادای مردم‌داری در می‌آورند اما بدون توجه به وضعیت اقتصادی مردم، در کاخ سعدآباد جشن تولد می‌گیرند، این افراد همان افراد مرفه بی‌درد هستند که درد کوخ‌نشین‌ها را درک نمی‌کنند، هر چند در زبان دم از امام و انقلاب هم بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha