شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرمانده سپاه سنندج

حوزه/ فرمانده سپاه سنندج گفت: دشمن برای تشدید فشارهای اقتصادی ابزار رسانه را علم کرده است که این امری طبیعی از سوی دشمنان علیه ملت های آزاده ای همانند ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر صبح امروز در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان با حضور جمع زیادی از روحانیون، مسئولان فرهنگی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ حسن عسگری، فرمانده سپاه سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این روزها یادآور رشادت و آزادیخواهی ملت ایران در برابر رژیم ستم شاهی است و نیز باید قدردان ایثارگری های امام راحل و جوانان این مملکت باشیم.

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان برای تضعیف ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت های رسانه ای خود استفاده می کنند، گفت: اگر نگاهی گذرا به اخبار رسانه های بیگانه و برون مرزی داشته باشیم، به عینه شاهد هجمه عظیم خبری و اطلاعاتی آنان علیه جمهوری اسلامی خواهیم بود.

سرهنگ عسگری ادامه داد: از سوی دیگر دشمن برای تشدید فشارهای اقتصادی ابزار رسانه را علم کرده که این امری طبیعی از سوی دشمنان علیه ملت های آزاده ای همانند ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه سنندج بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های رسانه ای دشمنان علیه ملت ایران، ایجاد یاس و ناامیدی در داخل کشور است و این برنامه و توطئه دشمن برای همه ما ملموس است، لذا باید بصیرت خود را در این زمینه افزایش دهیم.

این مقام نظامی اضافه کرد: امروز که در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، رسانه ها باید به معنای واقعی وارد میدان عمل شوند و دستاوردهای بسیار این نظام را اطلاع رسانی کنند.

فرمانده سپاه سنندج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مردم استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس و حتی پس از آن هم همواره یار و یاور نظام و انقلاب بوده، گفت: ان شاء الله سال آینده کنگره 5400 شهید استان کردستان برگزار می شود که این حرکت را باید به فال نیک گرفت، زیرا در این کنگره استان کردستان و مظلومیت هایی که بر آن رفته، به هم وطنان شناسانده می شود.

سرهنگ عسگری در پایان سخنان خود بیان داشت: لذا از همه رسانه ها و اصحاب قلم درخواست داریم که چه قبل و چه بعد از برگزاری این کنگره عظیم در بحث اطلاع رسانی سنگ تمام بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha