شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دید ار با خانواد ه شهید مدافع حرم

حوزه/ جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با خانواده شهید مدافع حرم، حمید سیاهکالی مرادی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد رضا اسماعیلی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: آن روزها تکفیری های داعش با حمایت آمریکا و اسرائیل دنبال آن بودند که به مرزهای ایران نیز تجاوز کنند، اما شیرمردان ایران و مدافعان حرم اجازه نزدیک شدن به مرزهای کشورمان را به این جنایتکاران ندادند.

 حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم داوطلبانه پای در میدان نهادند و از حریم مرزهای ایران دفاع کردند، آنان از آسایش و جان خود گذشتند تا چشم طمع  گروه های تروریستی نظیر داعش خشکیده شده و دستان ناپاک و آلوده آنها  از آب وخاک این سرزمین دور بماند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد: شهید سیاهکالی مرادی یکی از این شیرمردان حاضر در جبهه مقاومت و جنگ با تکفیری ها بود که جانش را داد تا اسلام و جانمان حفظ شود و دشمن متجاوز به فکر تجاوز به این سرزمین را با خود به گور ببرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز عزت و امنیت که در کشور خود با تمام وجود احساس می کنیم، مرهون رشادت های شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعین سرفراز حرم که به دشمنان و استکبار جهانی و در راس آن، رژیم آل سعود درس فراموش نشدنی و شکست تلخی چشاندند.

حجت الاسلام اسماعیلی اظهارکرد: برنامه دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، یکی از برنامه های جدی معاونت تهذیب این مدرسه می باشد.

سپس در پایان این دیدار معنوی، پدر شهید مدافع حرم خاطراتی از حضور فرزند رشیدش در کشور سوریه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha