شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 477701
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
۱

حوزه/ از برگزاری تریبون آزاد مدارس علمیه خوی با حضور امام جمعه این شهرستان تا برگزاری دورهمی قاریان و حافظین قرآن کریم شهرستان تکاب با امام جمعه تکاب از مهمترین اخبار امروز استان بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی با حضور امام جمعه خوی حجت الاسلام سید رضی شکوری و مسئولین این شهرستان مسائل و مشکلات روستای خاکمردان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کمبود آب کشاورزی، لزوم بازنگری در نقشه و محدوده روستا که 4 سال از تاریخ انقضای آن می گذرد، نبود پست بانک، نیمه تمام ماندن طرح هادی روستا، اجرا آب‌بند خاکی و استخر جهت ذخیره آب کشاورزی، به‌سازی پل واقع در جاده روستا، نیمه کاره ماندن مسجد روستا، نبود سالن ورزشی و زمین فوتبال، مدرسه نیمه تمام و عدم لوله‌کشی گاز مدرسه قدیمی روستا و مشکل روستائیان با اداره منابع طبیعی در خصوص زمین‌های کشاورزی اهالی که زمین‌های ملی اعلام شده‌اند از جمله مواردی بود که دهیار، اعضای شورا، معتمدان و ریش‌سفیدان محل، با امام جمعه خوی در میان گذاشتند.

برگزاری تریبون آزاد در مدارس علمیه خوی

تریبون آزاد مدارس علمیه شهرستان خوی با حضور حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه این شهرستان در ندرسه علمیه امام خمینی(ره) خوی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد.

"خانه‌های نور" دورهمی قاریان و حافظین قرآن کریم در تکاب

"خانه‌های نور" دورهمی قاریان و حافظین قرآن کریم به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران با امام جمعه شهرستان تکاب برگزار شد.

حجت الاسلام عیسی برادری در این مراسم بیان داشت: تواضع و فروتنی نتیجه انس با قرآن است و قاریان و حافظان قرآنباید متواضغ و فروتن باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha