جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زنگ انقلاب

حوزه/ همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی «زنگ انقلاب» در مدارس استان کردستان با حضور مسئولان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز «زنگ انقلاب» به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، در مدارس استان کردستان با حضور مسئولان نواخته شد.

«رنگ انقلاب» در سنندج با حضور مسئولان استانی کردستان در مدرسه «فرزانگان» این شهر نواخته شد.

در این مراسم، رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج در این مراسم اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم و کلیدی در آموزش و پرورش این است که افرادی را برای آینده تربیت خواهد کرد که کلید مدیریت کشور را در دست خواهد گرفت.

محمد سعید کنعانی در ادامه سخنان خود بیان داشت: بینش دینی، بصیرت افزایی، پاسداشت خون شهدا و... از جمله قلمروهای ساحت اجتماعی و سیاسی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: امروز همه کسانی که در سیستم آموزشی کشور به ویژه در سازمان آموزش و پرورش حضور دارند باید دانش آموزان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا سازند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای تعلیم و تربیت در دوران انقلاب اسلامی به هیچ وجه به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بحث سوادآموزی و تعلیم و تربیت دستاوردهای بسیاری داشته است که مبارزه با بیسوادی یکی از مهمترین برنامه های انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان بیسوادی در کشور به صفر رسیده، گفت: تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چاپ کتاب‌های متنوع و جامع، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای، توسعه سیستم‌های گرمایشی استاندارد در مدارس و شاداب بخشی و تنوع بخشی به برنامه‌های مدارس از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت است.

گفتنی است که در پایان این مراسم، دانش آموزان ناشنوا به اجرای سرود مناسبتی این ایام پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha