شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مجموعه نماهنگ گلواژه های فاطمی

حوزه/ مجموعه نماهنگ «گلواژه های فاطمی» از سوی جمعی از بانوان طلبه، در باشگاه دخترانه ترنج انقلاب، تهیه و تولید شده است.

خانم منا نعیمی، مسئول رسانه باشگاه دانش‌آموزی دخترانه ترنج، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تولید مجموعه نماهنگ «گلواژه های فاطمی» خبرداد و بیان کرد: این مجموعه نماهنگ توسط معاونت رسانه باشگاه دخترانه ترنج و با همکاری شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه نماهنگ گلواژه‌های فاطمی روایتگر گوشه‌هایی از خطبه فدکیه می‌باشد، گفت: امروزه معارف حضرت زهرای مرضیه(س) به‌ویژه خطبه‌های این بانوی بزرگ اسلام در محجوریت کامل به سر می‌برد و حتی بسیاری از متدینین جامعه نیز از آن اطلاع حداقلی ندارند.

این طلبه حوزه علمیه خواهران، بر لزوم تبیین خطبه فدکیه از سوی مبلغان دینی در مساجد و منبرهای تبلیغی تأکید کرد و افزود: مجموعه نماهنگ گلواژه های فاطمی به سفارش گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما توسط جمعی از بانوان هنرمند وابسته به حوزه، تهیه و تولید شده است.

نعیمی، با بیان اینکه «گلواژه های فاطمی» در ایام فاطمیه اول و دوم از شبکه اینترنتی آپارات و همچنین شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود، اظهارداشت: عوامل تولید این کار، بانوان ارجمند ندا بزاز زاده، معصومه حزباوی، زهرا قاضی مرعشی، اسرا کمیلی، ناهید رستم پور، سارا لرکی، منا نعیمی و حمیده پورفرجی می‌باشند که در بهمن‌ماه ۱۳۹۷ تولید شده است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha