شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ثبوت

حوزه/ دبیر قرارگاه فرهنگی تبلیغی سفیران نور، گفت: هفتمین نمایشگاه تجسمی و سوگواره یاس کبود بمناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) در میدان آئینی امام حسین(علیه السلام) تهران آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام مصطفی ثبوت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه که به لحاظ کمّی و کیفی در سطح شهر تهران اقدامی کم نظیر است، با شعار "اخلاق شهروندی؛ با فرهنگ فاطمی" ویژه اقشار مختلف مردم و به منظور بزرگداشت و تکریم مقام و جایگاه معرفتی حضرت فاطمه(س) از 7 بهمن ماه به مدت 18روز پذیرای عاشقان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

دبیر قرارگاه فرهنگی تبلیغی سفیران نور، افزود: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به؛ ترویج و نشرگنجینه معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، آشنایی با سیره عملی آن بزرگواران، معرفی سبک زندگی فاطمی و الگوگیری از فرهنگ فاطمی در کاهش آسیب های اجتماعی، پاسخگویی به شبهات دینی، بصیرت افزایی، انتقال مفاهیم و آموزه های دینی بوسیله هنر دینی و شناخت فرهنگ مهدوی و اهداف قیام امام عصر(عج) اشاره نمود.

حجت الاسلام ثبوت در پایان خاطرنشان کرد: بازسازی صحنه های تاریخی وقایع زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت ماکت سازی حرفه ای و هنری(قبل تولد تا شهادت) همراه با طراحی و نمایش صحنه ها بر اساس آیات و روایات و برپایی غرفه های فرهنگی اقتصادی و اجتماعی از جمله غرفه مشاوره کسب کار محصولات فرهنگی دینی، غرفه سلامت، غرفه حجاب و عفاف، پاتوق گفتگوی دینی و مشاوره خانواده و... از بخش های هفتمین سوگواره و نمایشگاه تجسمی یاس کبود است. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha