شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نیک بین

حوزه/ رئیس مجمع طلاب و فضلای انقلابی مشهد با بیان این که تحول مدنظر مقام معظم رهبری قله ای است که امروز حوزه علمیه خراسان در دامنه آن قرار دارد، گفت: گام های موثری برای رسیدن به تحول حقیقی در حوزه علمیه خراسان برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام جواد نیک بین، مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای تحولی حوزه علمیه خراسان گفت: مجموعه فعالیت های صورت گرفته و دستاوردهای ارائه شده در حوزه های آموزشی، پژوهی، تبلیغی، فرهنگی و همه عرصه های دانشی این نمایشگاه تحولی، برای من جالب بود.

وی با بیان این که در حوزه علمیه خراسان فعالیت های بسیار بی سابقه، زیاد، عمیق و دقیق انجام شده است، خاطر نشان کرد: ضرورت برپایی نمایشگاه از آن جهت است که همه طلاب حوزه های علمیه، مدیران و مسئولین باید از آن بازدید کرده و ضمن رصد تجربیات مدارس و مراکز مختلف حوزوی، از این تجربیات در عرصه مدارس مختلف استفاده کنند.

رئیس مجمع طلاب و فضلای انقلابی مشهد مقدس با بیان این که تحول و عرصه های تحولی مدنظر مقام معظم رهبری قله ای است که امروز حوزه علمیه خراسان در دامنه آن قرار دارد، بیان کرد: حرکت به سمت قله ادامه دارد، اما با این حال، در سال های اخیر گام های بسیار موثری برای رسیدن به تحول حقیقی در حوزه علمیه خراسان برداشته شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha