شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب میلاد پیامبر(ص)

حوزه/ معاون فرهنگی حرم کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری محفل قرآنی ویژه دهه فجر در پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: از این‌پس هر ماه یک محفل قرآنی ویژه با حضور قاریان بین‌المللی و اساتید توانمند قرآنی در حرم مطهر برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام  مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه برنامه‌های مختلف فرهنگی را دنبال می‌کند، مطرح کرد: پنج‌شنبه هفته جاری محفل قرآنی به مناسبت دهه فجر در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از این‌پس هر ماه یک محفل قرآنی ویژه با حضور قاریان بین‌المللی و اساتید توانمند قرآنی در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برپا می‌شود.

*اختصاص رتبه نخست آزمون قرآن و عترت دانش‌آموزی به استان قم

ناصر حمزه‌ای معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این نشست طی سخنانی عنوان کرد: قم در حوزه آزمون قرآن و عترت دانش‌آموزی با ۷۳ هزار شرکت‌کننده نسبت به جمعیت دانش‌آموزان در میان شهرهای مختلف کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ۱۳۸ هزار دانش‌آموز در ۱۴ رشته مرتبط با قرآن، عترت و نماز فعال هستند، اضافه کرد: اکنون ۱۳ هزار دانش‌آموز در حال سپری کردن آزمون‌های قرآن و عترت هستند و ۶ اسفندماه نیز دو هزار و ۸۰۰ نفر در مرحله استانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا به آزمون مرحله کشوری معرفی شوند.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha