شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از مهمترین پیامدهای تشکیل جمهوری اسلامی در دنیا از بین بردن کفر جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، شامگاه سه شنبه در همایش «فرهنگ سازان و اندیشه ورزان دینی» که در شهر سنندج و به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از رحلت امام خمینی(ره) پرچم این انقلاب به یکی از فرزندان صالح بانو فاطمه زهرا(ص) رسیده و بی شک بعد از ایشان نیز این پرچم به صاحب اصلی آن که امام زمان می باشد خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز بعد از 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای بسیار شگرفی در تمامی حوزه های هستیم که همه اینها نشات گرفته از ایثار و از خودگذشتگی این ملت است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه به خوبی می دانید که علت عصانیت استکبار از شما ملت ایران به خاطر این است که هرگز نخواسته اید که تابع وی باشید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: یکی از مهمترین پیامدهای تشکیل جمهوری اسلامی در دنیا از بین بردن کفر جهانی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری به افزایش توان نظامی و دفاعی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز توان نظامی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برای تمام ابرقدرتهای جهان به یک کابوس تبدیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در دوران ستم شاهی در حوزه بهداشت کشور وضعیت بسیار وخیمی داشت تا جایی که اکثر پزشکان شاغل در ایران یا هندوستانی بودند یا پاکستانی و ....

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز جوانان نخبه ایرانی در مباحث علمی به ویژه در بحث پزشکی در جهان حرف اول را می زنند که این برای همه ما افتخار است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اضافه کرد: تشدید تحریمها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران تنها و تنها بخاطر از پی درآوردن این نظام و انقلاب مردمی است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز وجود جمهوری اسلامی در جهان منافع بسیاری از کشورهای زورگو و مستکبر را در خطر انداخته، در حالی که در رژیم گذشته ایران به زمین خالی کشورهایی به مانند آمریکا و انگلیس تبدیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش های آمریکا برای منزوی کردن ایران نتیجه عکس داده، اظهار داشت: انقلاب ایران انقلابی فرهنگی بود که نور و تشعشع آن سراسر جهان را درنوردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha