شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهید نجم الدین باوی ، شهید نیروی انتظامی

حوزه/ عموی شهید نجم الدین باوی گفت: اگرچه پدر و مادر نجم الدین، پس از شنیدن خبر شهادت فرزندشان اشک ریختند، اما لحظه‌ای نگذشت که فریاد زدند خدایا من به راهی که فرزندم در آن شهید شد، افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نجم الدین باوی، سرباز وظیفه‌شناس اهوازی بامداد چهارشنبه در جریان درگیری با عاملان تیراندازی به تانکر حمل سوخت به شهادت رسید که در این راستا خبرنگار «حوزه» با عموی این شهید والامقام گفتگویی کوتاه انجام داد.

فرحان باوی، با اشاره به شنیدن خبر شهادت نجم الدین، گفت: پس از شنیدن خبر شهادت نجم الدین بلافاصله به منزل برادرم رفتم و دیدم که پدر و مادر و همه اهالی خانه در حال گریه کردن هستند.

وی گفت: به سراغ برادرم رفتم و او را در آغوش کشیدم. به او گفتم که پسرت در راه خوبی شهید شد که در همین حین، فریاد زد، خدایا من به راهی که فرزندم در آن شهید شد، افتخار می‌کنم.

باوی، با بیان اینکه نجم الدین از جوانان انقلابی، مؤمن و ورزشکار اهوازی بود که عمر جوانی خود را به‌خوبی سپری کرد و همواره در خط ولایت و انقلاب بود، اضافه کرد: نجم الدین به ورزش علاقه زیادی داشت و فوتبال را به‌صورت حرفه‌ای در یکی از تیم‌های مطرح اهواز دنبال می‌کرد.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهیدنجم الدین باوی، فردا پنج‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در حسینیه شفیع المسلمین واقع در روستای ابودبس شهرستان کارون برگزارمی گردد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha