شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نظری

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: به اعتراف تحلیلگران سیاسی شگفتی هایی که انقلاب اسلامی در جهان آفرید بیش از آنهایی است که دنیا در طول شصت سال اخیر به خود دیده است.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: به اعتراف تحلیلگران سیاسی شگفتی هایی که انقلاب اسلامی در جهان آفرید بیش از آنهایی است که دنیا در طول شصت سال اخیر به خود دیده است.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) در وصیت نامه سیاسی- الهی خود از انقلاب اسلامی به عنوان "امانت الهی" و "نعمت عظیم" یاد کرده اند و حفظ آن را نه تنها برای ملت ایران، بلکه جمع مسلمانان واجب دانسته اند.

این کارشناس فرهنگی بیان کرد: ایران بعد از انقلاب اسلامی در زمینه های علمی، پزشکی، هوا فضا، سلول های بنیادی، نظامی و هسته ای به پیشرفت های چشمگیری در سطح جهان دست یافت و شهادت چهار تن از دانشمندان هسته ای به دست عوامل استکبار جهانی مدعای همین پیشرفت های علمی ایران و عمق کینه و دشمنی غرب و در راس آنها آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: هر چند انقلاب برای رسیدن به پیروزی، مراحل دشواری را گذرانده، اما حفظ و نگهداری آن به مراتب مشکل تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش بیشتری دارد.

حجت الاسلام نظری بیان کرد: امام راحل با مطرح کردن شعار "ما می توانیم" روح خودباوری را در دل جوانان ما زنده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha