شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دسته عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) فومن

حوزه/ هم زمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، دسته عزاداری مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) شهرستان فومن با حضور طلاب و روحانیون و مردم عزادار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، دسته عزاداری مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) شهرستان فومن با حضور طلاب و روحانیون و مردم عزادار برگزار شد.

حجت الاسلام محمدصادق بهاری، معاون اجرایی حوزه علمیه شهرستان فومن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: این دسته عزاداری به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با حضور طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) و همراهی عموم مردم عزادار شهرستان فومن به منظور اقامه عزای حضرت صدیقه سلام الله علیها و عرض ارادت و همدردی با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد.

وی با اشاره به حضور عموم مردم ولایتمدار و عزادار شهر در این مراسم، افزود: رسم ما در این حوزه این گونه است که معمولا برنامه های مذهبی و مناسبتی را جهت تعظیم شعائر دینی، به شکلی عمومی و با حضور آحاد مردم برگزار کنیم تا بدین شکل ارتباطی موثر و مستمر هم با مردم شهر برقرار شود.

معاون اجرایی مدرسه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن درخصوص حضور در ایام دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برگزاری نشست بصیرتی، حضور در مزار شهدای گرانقدر فومن جهت تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز، و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی «جام فجر» از جمله برنامه های حوزه علمیه فومن جهت بزرگداشت جشن ۴۰ سالگی انقلاب بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha