شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری قریب به ۴۰۰ گفتمان دینی امسال ،در مدارس مقاطع مختلف این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که در مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مبلغان نقش مهمی در بصیرت افزایی، هدایت بخشی و ارتقای دانش دینی قشر دانش آموز دارند، افزود: مبلغان علاوه بر اجرای برنامه های دینی در ارائه مشاوره های اجتماعی به دانش آموزان نیز رسالت دارند و یاریگر و مشاور نوجوانان در زمینه های مختلف هستند .

وی با بیان اینکه مبلغان امین و مورد اعتماد مردم بوده و هستند، خاطر نشان کرد: مبلغان در مدارس نیز پناهگاه و مشاور دانش آموزان هستند و به این قشر اصول و آموزه های دینی و اصول اخلاقی را ارائه می دهند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه برای تبلیغ موثر و کارآمد باید دانش مبلغان به روز باشد و در این خصوص کارگاه های دانش افزایی در طول سال برای مبلغان برگزار شود بیان داشت: کارگاههای دانش افزایی باید پیرامون مسائل روز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس برگزار شود  .

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان بر ترویج فرهنگ مهدوی در مدارس تاکید کرد و گفت: برای تربیت نسلی مومن و پویا باید معارف مهدوی در بین دانش آموزان تبلیغ، ترویج و نهادینه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha