شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همدردی مردم اهواز با خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان

حوزه/ جمعی از مردم اهواز در اقدامی خودجوش با روشن کردن شمع و قرائت زیارت عاشورا، با خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان سپاه قدس شد، همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از مردم اهواز در اقدامی خودجوش با روشن کردن شمع و قرائت زیارت عاشورا، با خانواده شهدای حادثه تروریستی زاهدان که منجر به شهادت جمعی از مرزبانان سپاه قدس شد، همدردی کردند.

این تجمع مردمی که راه‌اندازی آن به همت جمعی از روحانیون انقلابی اهواز بود، در مقابل مدرسه دانش‌آموزی ادبستان واقع در فاز ۲ پادادشهر برگزار شد.

کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان و مردان اهوازی به پاس مجاهدت چهل‌ساله دلاورمردان سبز پوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در راستای اعتلای امنیت کشور ایران اسلامی و ایجاد آرامش و امنیت بی‌نظیر سرزمین پهناور ایران، در شب شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی با روشن کردن شمع با خانواده‌های داغدار ایشان و ملت سرفراز همدردی کرده و به یاد و خاطره شهدای مظلوم این حمله تروریستی وحشیانه گردهم جمع شدند.

در این راستا، حجت‌الاسلام محمدحسین بوستانی، از روحانیون فعال حوزه علمیه اهواز، به خبرنگار «حوزه» گفت: وقتی خبر شهادت مرزبانان سپاه قدس را شنیدیم، داغ بزرگی بر دل ما و مردم ایران نشست که احساس کردیم باید حرکت و اقدامی برای همدردی با خانواده این شهدای والامقام انجام دهیم؛ به همین دلیل با همفکری جمعی از روحانیون، مراسم قرائت زیارت عاشورا به نیت شهدای حادثه تروریستی زاهدان برگزار کردیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha