جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طرح تربیت مربی تخصصی بیان

حوزه/ طرح تربیت مربی تخصصی بیان در استان بوشهر، ویژه مبلغات حوزه علمیه خواهران در مدارس آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، رقیه کرمی، امروز در طرح تربیت مربی تخصصی بیان در بوشهر با اشاره به اهمیت روش های مختلف برای دعوت و تبلیغ اقامه نماز، گفت: در شرایط فعلی جامعه که ابزار های مختلف در فضایی مجازی و بازی های رایانه ای ذهن نوجوانان و جوانان مشغول و مورد هدف قرار می دهند لذا باید از شیوه های نوین و جذاب و کاربردی برای تبلیغ نماز استفاده کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: نماز یکی از مهم ترین رکن های دین اسلام است و دیگر روش های سنتی دعوت به نماز جوابگوی نیست و باید در نحوه و بیان  آثار نماز از شیوه های مختلف برای افزاد مختلف به ویژه جوانان استفاده کرد.

وی افزود: در همین راستا با همکاری ستاد اقامه نماز دوره تربیت مربی طرح بیان ویژه مبلغات حوزه علمیه خواهران در مدارس آموزش و پرورش استان بوشهر به مدت 32 ساعت در طول 3 روز از 28 بهمن ماه برگزار شد.

کرمی بیان داشت: این دوره به صورت استانی و در دو مدرسه حضرت رقیه(س) برازجان و فاطمه الزهرا(س) کنگان با حضور حجج الاسلام عجمی و فروتن از کارشناسان مرکز تخصصی نماز وابسته به ستاد اقامه نماز کشور برگزار گردید.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر: اگر نماز به صورت درست و صحیح به جوانان معرفی شود، سبب آثار و برکاتی هم در جامعه اسلامی و هم برای خود فرد می باشد و از این جهت لازم است روش های معرفی نماز در جامعه بروزسانی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha