جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهدوی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی گفت: وظیفه مراکز علمی خصوصا حوزه، گفتمان سازی بیانیه گام دوم است . مسئولین هم باید این گفتمان را اجرایی و عملیاتی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام اسماعیل مهدوی، شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان نقده، اظهار داشت: بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب، که در آستانه دهه پنجم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اعلان عمومی شد، صحیفه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای رسیدن هر چه سریعتر به تمدن نوین اسلامی است.

وی ادامه داد: امید است مسئولین نظام اسلامی این بیانیه را نصب‌العین خود قرار داده و در جهت حل مشکلات کشور به کار بگیرند و این‌گونه نباشد که عمل بیگانگان به این بیانیه راهبردی بیشتر از مسئولین کشور باشد، در بسیاری موارد استفاده دشمنان ما از ارزش‌های معنوی ما بیشتر از بعضی مسئولین ما است، همان طور که استفاده دشمنان ما از بعضی از دستورات قرآن کریم بیشتر از مسلمانان بوده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی بیان داشت: مراکز علمی بخصوص مراکز حوزوی در گفتمان سازی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب وظیفه سنگینی دارند و وظیفه مدیران و مسئولان اجرایی و عملیاتی کردن این بیانیه است و مسئولین باید با تلاش و جدیّت خود نمره قابل قبول در به کارگیری این بیانیه بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha