شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جانباز شهید «حسن یاری»

حوزه / مراسم بزرگداشت جانباز شهید «حسن یاری»، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، مراسم بزرگداشت جانباز شهید «حسن یاری»، صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس سبحانیان، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه جانباز شهید «حسن یاری» گفت: شهدا در راهی وارد شدند که معامله باخدا بود و یقین داریم هرکس باخدا معامله کرد هرگز خسران و ضرر نمی‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سرفرازی جمهوری اسلامی مدیون ایثارگرانی است که به خاطر خدا و تحقق ارزش‌های دینی و انقلابی از تمام هستی خود گذشتند و در این راه ثابت‌قدم بودند.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و ایثارگران در کشور سمبل‌های حقیقی ایثار و مقاومت هستند، تصریح کرد: باید خاطرات و فداکاری آن‌ها به هر نحو ممکن در بین مردم و جوانان ترویج شود، تا الگوی جویندگان حقیقت قرار گیرند.

این مراسم از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه الغدیر و شهرداری یزد به پاس قدردانی از ایثار جانباز شهید «حسن یاری» برگزار شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha