شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام دلدار

حوزه/مدیر حوزه علمیه رضویه بیرجند ولایت فقیه را در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای از فرزندان حضرت زهرا(س) بوده و خیر کثیر هستند.

حجت الاسلام علیجان دلدار مدیر حوزه علمیه رضویه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به سالروز ولادت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام(ره) ودیعه الهی و ذخیره پروردگار برای عصر ما بود و ما هنوز امام را آنگونه که باید نشناختیم.

وی با بیان اینکه زندگی ایشان در تمام ابعاد الهی بود و می بایست برای همیشه الگوی ما باشد، عنوان کرد: امروزه دشمنان در صدد تخریب نظام و انقلاب هستند، اما نمی توانند راه و خط امام را تحریف کنند، چراکه مقام معظم رهبری همان راه و خط امام را دنبال می کنند.

مدیر حوزه علمیه رضویه بیرجند در خصوص الگو بودن امام در جوامع غربی و اسلامی سراسر جهان تصریح کرد: آوازه گسترش اسلام نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و به رهبری امام راحل بوده است.

حجت الاسلام دلدار ولایت فقیه را در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای از فرزندان حضرت زهرا(س) بوده و خیر کثیر هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) هم با استفاده از همین آموزه‌های مکتب فاطمی بود که توانستند زمینه بیداری ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کنند.

مدیر حوزه علمیه رضویه بیرجند حفظ انقلاب اسلامی را بر همه واجب دانست و گفت: امـام اسـلام نـاب را دوبـاره زنـده کـرد و بـه ذهـن و عـمـل انـسـان هـا و صـحـنـه هـای سـیـاسی جهان برگرداند؛ پس حفظ این میراث عظیم یعنی جـمـهـوری اسـلامـی بـر هـمه واجب است.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به نقش اثرگذار امام خمینی(ره) در دفاع از حق در برابر باطل عنوان کرد:  بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، به بشریت آزادی و دادخواهی حق در برابر مظلوم را عطا کرد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha