شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه فیروزآباد

حوزه/ امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب وظایف نهاد ها و مراکز را سنگین تر کرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در محورهای هفتگانه مسائل مهم ساختاری چهل سال دوم انقلاب را بیان کرده اند، لذا همه باید دست به دست یکدیگر بدهند و برای ساخت کشور پس از چهل سال گام بردارند.

حجت الاسلام عزیزالله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران با موفقیت چهل سالگی خود را پشت سر گذاشت، امروز نیز در گام دوم به سر می بریم و این نیز از آگاهی و بیداری مقام معظم رهبری است که آغاز دهه پنجم را گام دوم نامگذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب وظایف نهادها و مراکز را سنگین تر کرده است، افزود: رهبر معظم انقلاب در محورهای هفتگانه مسائل مهم ساختاری چهل سال دوم انقلاب را بیان کرده اند، لذا همه باید دست به دست یکدیگر بدهند و برای ساخت کشور پس از چهل سال گام بردارند.

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: دشمنان در برخی مواقع توطئه هایی انجام داده اند، اما هیچ موقع نخواهند توانست بر سیاست خارجی ضربه ای وارد کنند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه پیشرفت انقلاب اسلامی برهیچ کس پوشیده نیست، عنوان کرد: اگر ملت ایران احساس خطر کند همه در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت و دیگر جناح چپ و راست معنایی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم و کاربردی است که دیگر کشورها نیز می توانند از آن استفاده کنند، ابراز کرد: دشمنان انقلاب نمی توانند بر تصمیم و اراده انقلاب تاثیر بگذارند و این لطف خداوند بر ملت ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha