شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران به الگوی سایر جوامع تبدیل شده است، گفت: این ملت علیرغم همه فشار ها و توطئه های دشمنان با قدرت از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع و حراست کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسئول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، شنبه شب در نشست طلاب و روحانیان مرکز استان با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) بر ضرورت بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد.

وی با بیان این که سیره اهل بیت(ع) همواره همچون چراغی روشن برای حرکت جامعه اسلامی بوده است، افزود: فاصه گرفتن از معارف اهل بیت(ع) به طور حتم موجب انحراف جامعه اسلامی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی از سیره اهل بیت(ع) فاصله گرفته، خاطرنشان کرد: عمل به رهنمودهای اهل بیت(ع) عامل نجات جامعه اسلامی از بحران ها و مشکلات به وجود آمده خواهد بود.

مسئول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که متأسفانه برخی ها در جامعه اسلامی به دلیل فهم نادرست از جایگاه و سیره اهل بیت(ع)، مسیر دیگری را در پیش گرفتند، بیان داشت: آن مسیری که آنها در آن حرکت می کنند به طور حتم حرکت در تاریکی است و مقصدی برای آن متصور نخواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی که بر پایه معارف اهل بیت(ع) پایه گذاری شده امروز پرچم دار ترویج و گسترش آن بزرگواران است، خاطرنشان کرد: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا مانع از گسترش معارف و سیره ائمه اطهار(ع) در دنیا شود اما در این مسیر شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که انقلاب اسلامی در سایه توجهات اهل بیت(ع) امروز به پیشرفت های بسیاری دست یافته، بیان داشت: این تحول و پیشرفت هایی که موجب عصبانیت دشمنان این نظام شده در سایه توجه به ائمه اطهار(ع) حاصل شده است.

مسئول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که دشمنان این ملت چشم دیدن پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را ندارند، گفت: به همین دلیل آنها چهار دهه است به بهانه های مختلف ملت ایران را در فشار، تهدید و تحریم ظالمانه خود قرار داده اند.

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران به الگویی برای سایر جوامع تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این ملت علیرغم همه فشار ها و توطئه های دشمنان با قدرت از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع و حراست کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در بخش دیگری از سخنان آغاز ماه رجب اشاره کرد و با تأکید براین که این ماه فرصتی برای نشاط و شادابی معنوی است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم از ظرفیت بالای معنوی این ماه درجهت صیقل دادن درون خود بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به مراسم معنوی اعتکاف در ماه پر فیض اشاره کرد و گفت: حضور چشمگیر و گسترده نسل جوان نشان دهنده از روح معنوی این نسل انقلابی و مؤمن است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha