شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حسن شعبانی

حوزه/ دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی آذربایجان‌شرقی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: اگر دانشگاه مسیر خود را در راستای گام دوم انقلاب تعریف نکند، تحقق بیانیه به‌سختی امکان‌پذیر است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، شامگاه شنبه در نشست «گام دوم انقلاب» در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، بیان داشت: سلسله جلسات گام دوم با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری سلسله جلسات گام دوم، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و اصل مهم این بیانیه، استخراج نقشه‌های عملیاتی برای حل مسائل جامعه است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه دانشگاه اصلی‌ترین مرکز برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب می‌باشد، خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه با بیانیه گام دوم همگام شود، قطعاً این برنامه عملیاتی و اجرایی می‌شود؛ اما اگر دانشگاه مسیر خود را در راستای گام دوم انقلاب تعریف نکند، تحقق بیانیه به‌سختی امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام شعبانی به برگزاری کارگاه‌ها و جلسات مختلف برای تبیین بیانیه گام دوم در آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و افزود: کارگاه‌های مختلفی در راستای بررسی سند الگوی پیشرفت ایران اسلامی و بیانیه گام دوم با حضور اساتید مرتبط مدعو از  شهرهای مشهد، تهران و قم برگزار و مباحث مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای این بیانیه تأکید کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مسائل علمی توزیع‌محور است که باید به مسئله‌محور تبدیل شود؛ دانشگاه آزاد می‌تواند با این عمل به حل مسائل ذکر شده در بیانیه از لحاظ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha