شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدوی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم از تحریف در انتقال تاریخ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی جلوگیری کنیم و راهیان نور بهترین فرصت است تا این معارف و فرهنگ به شکل کاملا صحیح و بدون تحریف به نسل‌های بعدی منتقل شود.

حجت الاسلام اسماعیل مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به 20 اسفند روز «راهیان نور»، گفت: دفاع مقدس با آن‌ همه مصیبت هایی که از سوی دشمنان بر ما تحمیل شد، امروز به یک کتاب قطوری برای فرهنگ سازی تبدیل شده است و با انتقال صحیح فرهنگ آن به نسل‌هایی که دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان را ندیده‌اند می‌تواند سهم بالایی در حفظ انقلاب اسلامی ایفا کند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم از تحریف در انتقال تاریخ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی جلوگیری کنیم و راهیان نور بهترین فرصت است تا این معارف و فرهنگ به شکل کاملا صحیح و بدون تحریف به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی افزود: زیارت با معرفت و اخلاص می‌تواند اثرات انتقال فرهنگ شهادت به دیگران را مضاعف کند و وظیفه روحانیون است که با حضور در کاروان‌های راهیان نور به عنوان روحانی کاروان، معارف دینی را به نسل جوان انتقال دهند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه در هر کاروان یک روحانی به عنوان روحانی کاروان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود، گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در هر اتوبوس راهیان نور، یک روحانی با تجربه و مهذّب حضور داشته باشد و در این زمینه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان نهایت همکاری را با بسیج طلاب به عمل آورد.

وی در پایان اضافه کرد: غیر از روحانیونی که به عنوان روحانی کاروان به راهیان نور اعزام می‌شوند، یک اتوبوس از علمای اهل سنت و سه اتوبوس از روحانیون و طلاب خواهر و برادر شیعه به عنوان کاروان روحانیون راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha