شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه

حوزه/ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه فارغ از نگاه‌های سیاسی، رفتارهای حکومتی را در همه موازین باید حفظ کنیم گفت: یک پیشرو داریم که ولی فقیه است که ما با اعتقاد دنبالشان هستیم؛ باید بررسی کنیم چگونه می‌توانیم منویات رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشخص شده است اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، غلامرضا تاجگردون در نشست طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد که با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مرکز خدمات در قم برگزار شد، با اشاره به هجمه‌هایی که علیه بودجه حوزه صورت گرفته است، گفت: آنهایی که طالب حوزه علمیه نیستند و آن را امری ضروری نمی‌دانند سعی می‌کنند با پرداختن به امور حاشیه‌ای اصل موضوع فراموش شود.

وی بیان کرد: در اقصی نقاط کشور نیاز است فکر دینی رواج پیدا کند و این وظیفه روحانیت است؛ ما باید از طلاب و روحانیان حمایت کرده و آنها را تجهیز کنیم تا با حضور در شهرها و روستاهای کشور و ترویج علوم دینی، ستون‌های انقلاب اسلامی را تقویت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: امروز 300 دوره آموزشی رسمی در شورای عالی حوزه علمیه قم تعریف شده است که باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه فارغ از نگاه‌های سیاسی، رفتارهای حکومتی را در همه موازین باید حفظ کنیم، افزود: یک پیشرو داریم که ولی‌فقیه است که ما با اعتقاد دنبالشان هستیم؛ باید نگاه کنیم چگونه می‌خواهیم منویات رهبری که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشخص شده است اجرایی کنیم.

تاجگردون تصریح کرد: باید دقت کنیم ولی فقیه موضوعی است که نه باید جلویش راه رفت و نه باید خیلی از آن فاصله گرفت؛ اگر جلویش حرکت کنیم له می‌شویم و اگر فاصله بگیریم گم می‌شویم، اگر به این دو موضوع دقت کنیم و گام برداریم در سایه رهبری موفق خواهیم شد.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین  ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جمع کثیری از طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویر احمد در این نشست حضور داشتند.
انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha