شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام محمد انوری

حوزه/ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: راهیان نور می‌تواند بستری مناسب برای دانشجویان باشد تا آنچه که برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی نیاز دارند، از این بستر به دست آورند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام محمد انوری، شامگاه سه‌شنبه در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه در بین اساتید و دانشجویان انگیزه بالایی برای کمک به فضای علمی جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید مسئولین دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور بستر مورد نیاز برای انجام پژوهش‌ها و کارهای علمی تحقیقاتی فراهم سازند.

وی افزود: نیاز امروز ما، رسیدن به قله‌های رفیع علم می‌باشد، همانگونه که مقام معظم رهبری موضوع علم را بسیار جدی گرفته‌اند، مسئولین دانشگاه نیز به تبعیت از معظم له، این موضوع را خیلی جدی دنبال کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در خصوص وظایف دانشجویان در برهه فعلی، بیان داشت: به مسئله علم آموزی، پژوهش و کمک به رشد علمی جامعه، وظیفه ذاتی هر دانشجو هست که باید به آن توجه ویژه داشته باشند. 

حجت‌الاسلام انوری خاطرنشان کرد: گاهاً مسئولانی از دانشگاه و خارج از دانشگاه پیدا می‌شوند که نسبت به موضوع علم و پژوهش کم توجه بوده و کوتاهی می‌کنند، باید به این قبیل مسئولان تذکر داده شوند تا بدانند اگر کوتاهی کنند، به قشر جوان و دانشجو و کل کشور، ظلم کردند. این مطالبه باید بصورت عمومی از سوی قشر دانشگاهیان کشور انجام گیرد.

وی با اشاره به تأثیرات اردوهای راهیان نور، عنوان کرد: راهیان نور می‌تواند بستری مناسب برای دانشجویان باشد تا آنچه که برای رسیدن به قله‌های رفیع علمی نیاز دارند، از این بستر به دست آورند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز خطاب به دانشگاهیان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار مهم بگیرید و در فرصت‌های مناسب آن را مطالعه کرده و در مورد بندهای مختلف آن فکر کنید. اگر کاری در راستای بیانیه گام دوم از دانشجویان برمی‌آید، انجام دهند.

حجت‌الاسلام انوری افزود: امید رهبر معظم انقلاب، جوانان هستند و این جوانان عزیزمان هستند که می‌توانند با امید به آینده، زیبایی‌های خوبی را برای کشور و انقلابمان رقم بزنند. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha