شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش معمرین استان قم

حوزه/ همایش تجلیل از روحانیان معمر استان قم با عنوان «هادیان نور» به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه این استان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،در این مراسم که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، آیت الله استادی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و جمعی از استادان حوزه علمیه قم و خانواده روحانیان معمر استان حضور داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این همایش ضمن تبریک موالید ماه رجب گفت: در روایات جایگاه معمرین در میان خانواده و فامیل مانند جایگاه پیامبر(ص) در میان امتش معرفی شده است.

وی بیان کرد: خانواده‌های روحانیان یک عمر برای سربازان امام زمان(عج) و مبلغان دینی زحمت کشیده‌اند و نقش بسیار مهمی در موفقیت آنان دارند.

رئیس مرکز خدمات حوزه ادامه داد: ما هرچه برای خدمت به شما تلاش کنیم نمی‌توانیم زحمات، تلاش و همت شما را جبران کنیم.

برگزاری کارگاه سلامت با موضوع تغذیه سالم از دیگر برنامه‌های این همایش بود. دکتر حق ویسی از کارشناسان تغذیه استان در این کارگاه به بیان مطالبی درباره اصول تغذیه سالم پرداخت.

همچنین در این همایش میزگردی با حضور حجج اسلام و المسلمین پیشوایی و متمسکی از استادان حوزه علمیه قم به دبیری حجت الاسلام و المسلمین میر احمدی جانشین معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات با موضوع نقش روحانیان معمر در جامعه در تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان، نقش همسران علما و روحانیان در موفقیت آنها و بازنشستگی روحانیان برگزار شد.

گفتنی است: آیت الله استادی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha