شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت آیت الله  مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام سید باقر هاشمی شاهرودی مدیر بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع)

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: اطلاع رسانی در مورد کارها و برنامه هایی که انجام می دهید ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام سید باقر هاشمی شاهرودی مدیر بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: در ابتدا یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را گرامی داشته و برای ایشان رحمت واسعه را خواستاریم.

وی عنوان داشت: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی زحمات بسیار زیادی کشیدند که آثارش همچنان باقی بوده و ارزشمند است.

این مرجع تقلید با اشاره به برنامه های بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفت: برنامه های این بنیاد نشان می دهد که در کنار کارهایی که مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی انجام می دادند، اقدامات خوب با سبک های جدیدی را نیز انجام داده که امیدواریم این اقدامات همواره ادامه داشته و این چراغ همواره روشن نگه داشته شود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: اگر هر قدمی در این زمینه برداشته شود، قطعا حسنه ای در نامه اعمال آن مرحوم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی فرزندان صالح و فاضلی داشتند که برکاتی برای آن مرحوم است و برای موفقیت شما دعا می کنم.

این مرجع تقلید با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بنیاد فقه و معارف اهل بیت(ع) گفتند: امروز که گزارشی از وضعیت این بنیاد دریافت کردم به برنامه ها و ابتکارات ایشان بیشتر علاقه مند شدم که نشان از پویایی اقدامات بوده است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشتند : اطلاع رسانی در مورد کارها و برنامه هایی که انجام می دهید ضروری است و از این رو پیشنهاد می کنم نشریه ای در این خصوص تدوین شده و به صورت فصلنامه و یا ماهنامه کارها و اقدامات ارزشمند خود را اطلاع رسانی کنید.

ایشان بیان داشتند: گفتن این کارها و اقداماتی که انجام داده اید بسیار موثر است و موجب سرمشق گرفتن دیگران خواهد شد.

 این مرجع تقلید ضمن ارج نهادن به مقام شامخ مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی عنوان داشتند: الحمدالله بنیادی که ایشان از خود به یادگار گذاشته اند خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه می دهد و همواره این بنیاد با برنامه های خود یاد آن مرحوم را زنده نگه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha