جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رونق تولید

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تصریح کرد: یکی از مهم ترین الزامات تحقق اهداف مدنظر در شعار رونق تولید این است که ما نسبت به خرید کالای ساخت داخل در سطح جامعه، فرهنگ سازی عمومی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین لشکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با بیان این که ما امروز در میانه ی یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن قرار داریم، اظهار داشت: طبعاً جنگ اقتصادی، الزامات و اقتضائات خاص خود را می طلبد و از نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری یکی از این الزامات ناظر به تقویت در درون به خصوص رونق تولید ملی است.

وی افزود: اتفاقاً یکی از دلایلی که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر ، این همه بر بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند ناظر به همین موضوع است چرا که برای مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی ما باید اقتصاد مقاومتی را در پیش بگیریم و بی شک یکی از اصول مهم در اقتصاد مقاومتی نیز تقویت تولید داخلی است.

این اقتصاددان حوزوی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشمنان، ما ظرفیت های عظیمی چه از حیث منابع طبیعی و خدادادی و چه به خصوص ظرفیت نیروی انسانی جوان و متبحر و نخبه در کشور داریم که اگر از این ها به درستی استفاده کنیم، راه غلبه بر تحریم و فشار دشمن، چندان سخت نیست.

وی بیان داشت: امسال که به خصوص با درایت مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نام گذاری شده است به ویژه ما باید از ظرفیت مردم و نسل جوان فعال و پای کار برای رونق امر تولید استفاده کنیم و انشاالله با امید به آینده باید برنامه ریزی کنیم تا تحولات بسیار خوبی را در عرصه اقتصاد ، نظاره گر باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha