شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار  مدیران پژوهش های اسلامی صدا و سیما با حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: اهل بیت(ع) به بیان های گوناگون پیشرفت علمی این روزها را پیش بینی کرده بودند، اما عده ای متوجه نمی شدند و ما تازه می فهمیم که پیش بینی اهل بیت(ع) به درستی محقق شده و حتی با توجه به بیان امام معصوم(ع) این پیشرفت ها بیشتر نیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی که در قم برگزار شد، گفتند: بیشتر کارهای امروز ما به وسیله نرم افزار ها و تاسیسات اینترنتی انجام می شود.

ایشان افزودند: خداوند تمام نعمت های دنیا را برای بندگان خود آفریده و این خدماتی که به مردم ارائه می شود از جمله این نعمت های الهی است که بشر از آن استفاده می کند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کردند: وسایل و ابزار کافی برای رشد بشر توسط خالق جهان هستی به بندگان عطا شده و بعضا برخی افراد استعدادهای ذاتی برای پیشرفت دارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: مردم در زمان امام صادق(ع) سواد خاصی نداشتند و ایشان در همان زمان به مردم خبر داده بودند که در آخرالزمان عده ای می آیند که علم را شکافته حتی به بالاتر از کره زمین ورود می کنند.
ایشان با بیان اینکه افراد دارای علم و کمال باید شکرگذار خداوند باشند، ادامه دادند: هر چیزی اگر متوازن باشد ارزش دارد، به طور مثال گوش خیلی تند و تیز انسان را اذیت کند و خداوند نعمت های خود را برای بشر به اندازه قرار داده است.
معظم له ابراز کردند: اهل بیت(ع) ما به بیان های گوناگون پیشرفت علمی این روزها را پیش بینی کرده بودند، اما عده ای متوجه نمی شدند و ما تازه می فهمیم که پیش بینی اهل بیت(ع) به درستی محقق شده و حتی با توجه به بیان امام معصوم(ع) این پیشرفت ها بیشتر نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha