جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارمند مک دونالد در ساندویچ ماهی مرد مسلمان گوشت خوک گذاشت!

حوزه/ «تل ماما» نهاد مستندسازی اسلام هراسی گزارش پیدا شدن گوشت بیکن (خوک) در ساندویج فیله ماهی برگر یک مرد مسلمان را منتشر ساخته و آن را حادثه عمدی اسلام هراسی و تعصب نژادپرستانه نامید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از tellmamauk، پیدا شدن گوشت خوک در ساندویچ فیله ماهی برگر یک مرد مسلمان در فروشگاه مک دونالد، خشم این مرد مسلمان را برانگیخت.

کارمند فروشگاه زنجیره ای غذای فست فود مک دونالد، شعبه استافورد شایر در غرب انگلستان، در ساندویچ های یک مرد مسلمان گوشت بیکن(خوک) گذاشته بود.

این حادثه 8 آوریل به وقوع پیوست و وی ضمن گزارش به «تل ماما»، نهاد جمع آوری و مستندسازی اسلام هراسی، به طور ناشناس قصد آگاهی رسانی در این رابطه را داشته است.

وی افزود: کارمندان و مدیریت ادعا می کردند که این حادثه تعمدی نبوده است، این درحالی است که هیچ یک از سفارشات آنان گوشت بیکن نداشته و به طور عادی وقوع چنین اتفاقی از روی تصادف بسیار غیرعادی و حتی غیرممکن است.

بنابراین انگیزه ای جز اسلام هراسی و تعصب ضداسلامی نمی توانسته سبب بروز این حادثه باشد.

این خانواده متوجه گوشت خوک نشده اند تا اینکه هنگام بازگشت به خانه یکی از اعضای خانه توجه آنان را به غذایی که به منزل آورده اند جلب کرده و آنان را از وجود گوشت خوک در ساندویچ های ماهی آگاه می سازد.

با وجود اینکه کارمند مک دونالد از این حادثه عذرخواهی کرده اما به گفته این مرد مسلمان عذرخواهی نمی تواند به تنهایی کافی باشد و توضیح دهنده این طرز رفتار باشد.

 

گفته می شود وقوع برخوردها و حوادث اسلام هراسی در مک دونالد چیز تازه ای نیست. در سال 2017 نیز یک نگهبان به زن مسلمان گفته بود که به دلایل امنیتی باید حجابش را دربیاورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha