شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی

حجت الاسلام موسوی اقدام خصمانه آمریکا، در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه بارزی از شکست آنها در منطقه قلمداد کرد و گفت: با موفقیت جبهه مقاومت در منطقه، آمریکایی ها به خوبی دریافتند، اراده جمهوری اسلامی ایران بر اراده منحوس آنها همواره غلبه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  حجت الاسلام سید جانمراد موسوی ، ضمن تبریک اعیاد شعبان و گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه عجز و استیصال وی از قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است. آمریکایی ها که رویاهای خود در مورد خاور میانه را تعبیر نشدنی دیده اند با این اقدام خصمانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطعا سیلی محکم تری را تجربه خواهند کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در بخش دیگری از سخنرانی خود، حضرت ابوالفضل علیه السلام را شخصیتی بزرگ و بی نظیر در اسلام قلمداد کرد و بیان کرد: در عبارات وارد شده در زیارت آن حضرت آمده است: «السلام علیک ایها العبد الصالح المطیع لله و لرسوله و لامیر المومنین»

وی این عبارات را گویای علت مقام و منزلت رفیع ایشان دانست و گفت: حضرت ابوالفضل علیه السلام در قدم اول، با گفتار و رفتار خود، نمود عینی یک «بنده واقعی» را به تصویر کشیده است.
حجت الاسلام موسوی  ویژگی دوم آن حضرت را «اطاعت پذیری» عنوان کرد و گفت: قله ظهور و عظمت اطاعت پذیری ایشان، آنجا به تصویر کشیده شد که در جایگاه فرماندهی سپاه از سوی مولای خود ماموریت آوردن آب را دریافت کرد و بدون کمترین آثار مخالفتی با تمام قوت، عزم و نیرو، به اطاعت دستور مولای خود اقدام کرد و در طی این جریان فضائلی را به جهانیان نشان داد که تا ابد نمونه او را نخواهند دید.

وی «صبر و استقامت» را ویژگی دیگر آن حضرت یاد کرد و گفت:  پس از شهادت اصحاب امام، زمانی که نوبت به بنی هاشم رسید،  ایشان برادران خود را راهی میدان کرد و از شهادت آنها در عین اینکه داغ برادر بسیار سخت و طاقت فرسا است، خم به ابرو نیاورد و به هیچ وجه احساس عجز نکرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، در ادامه ویژگی هایی همچون «تلاش برای رضایت خدا» و «علم و یقین» را نیز جزء ویژگی های حضرت عباس علیه السلام عنوان کرد و عنوان داشت : مجموعه این ویژگی ها باعث شده،  طبق فرمایش حضرت امام سجاد علیه السلام ، خداوند مقامی به آن حضرت در قیامت عطا نماید که جمیع شهدا به آن غبطه بخورند.

وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، او را یکی از امیران سرافراز و کم نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و به بیان بخشی از زندگی نامه این شهید بزرگ پرداخت.
                                                                                                                     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha