شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه

حوزه / در بیانیه طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه تاکید شد: سپاه نهادي است كه نه تنها بر اساس نظر مسئولین نظام و دوستان انقلاب، بلکه به اعتراف دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تاکنون به بهترین وجه ممکن از انقلاب دفاع کرده است .

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومهی در محکومیت اقدام نابخردانه آمریکا و در حمایت از سپاه بیانیه صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الّرحمن الّرحیم 
 
« وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ»  انفال /60
"و شما (ای مومنان) در مقام مبارزه با آنها خود را مهیا کنید و تا حدی که میتوانید از آذوقه و آلات جنگی و اسبان سواری برای تهدید دشمنان خدا و دشمنان خودتان، فراهم سازید و..."
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با داشتن توان نظامی و اطلاعاتی ازجمله ارگان‌های مهمی است که حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردها، اهداف و ارزش‌های آن و مقابله با متعرضان به انقلاب، فلسفه اصلی وجودی این نهاد مقدس را تشکیل می‌دهد.
 
ارگاني كه  مقام معظم رهبری درباره آن می‌فرمایند: « سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، در همه جهان پس از صدر اسلام پدیده بی‌سابقه‌ای است. این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکا به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان و از همین روست که سلطه‌های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت، بدین پدیده الهی می‌نگرند ».
 
نهادي كه نه تنها بر اساس نظر مسئولین نظام و دوستان انقلاب بلکه به اعتراف دشمنان قسم خورده ایران اسلامی تاکنون به بهترین وجه ممکن از عهده این مهم برآمده است .
نیروی مخلص سپاه با شایستگی‌ها و توانایی‌های فرزندان برومند و مومن خود در سه حوزه جنگ سخت ( عرصه نظامی ) ، جنگ نیمه سخت (عرصه امنیتی ) و جنگ نرم ( عرصه فرهنگی و فضای مجازی ) با ورود موفق و مقتدرانه در موضوعات مختلف تظامی ، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی و سایبری ، قدرت خود را به واسطه ظرفیت‌های بالای خود به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشانيد.
 
نهادي كه اوج هنر نمايي و عمليات آفريني معجزه وار خود را  در هشت سال دفاع مقدس به عرصه نمايش گذاشت وتمامي دشمنان نظام جمهوري اسلامي را به حيرت واداشت و امروزه نيز با توانمندي و ارتقاء آمادگي‌اش در مواجهه با تهديدات خارجي اجازه كوچكترين تهاجم و تهديد نظامي دشمن را نداده و با پاسخ كوبنده و همه جانبه‌اش دست دشمن را از كشور كوتاه كرده است و با پیشرفت‌های شگرف وتوانمندی‌های نظامی در جنگ الکترونیک ، یگان‌های منحصر بفرد سطحی و زیر سطحی دریایی، رشد بی‌سابقه توانایی‌های رزمی دفاعی نیروی زمینی ، فن آوری‌های موشکی روزآمد و نوین كه خود بخش کوچکی از این عظمت است که دشمن را به تعجب و هراس انداخته است به گونه‌ای که در اظهارات اخیر مسئولین نظامی و سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا این امر به خوبی قابل مشاهده است.
 
براين اساس ما اساتيد وطلاب مدرسه علميه الزهرا (س) اروميه ضمن قدر داني از زحمات اين نهاد وغيورمردانش، با كمال اقتدار واطمينان بيان مي‌نماييم که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مظهر تامه آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ»و و مصداق عینی و بارز عنایات حق تعالی است که "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم"مي باشد.
 
ودر آخر ضمن محکومیت شدید این اقدام نابخردانه  اعلام مي‌داريم همانطور که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کرده است و مصداق این جمله امام راحل که فرمود « اگر سپاه نبود کشور هم نبود » قرار گرفته است، ما طلاب نيز همچنان از این نهاد مقدس حمایت کرده و خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha