شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، سپاه را نیروی مقتدر و مایه افتخار و عزت ملت ایران معرفی کرد و گفت: تلاش های آمریکایی ها برای انزوای سپاه منجر به شکست خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز درجشن اعیاد شعبانیه که با حضور جمعی از پاسداران و بسیجیان برگزار شد، سپاه را نیروی مقتدر و مایه افتخار و عزت ملت ایران معرفی کرد و گفت: تلاش های آمریکایی ها برای انزوای سپاه منجر به شکست خواهد بود.

وی با بیان این که امروز نقش سپاه برای دنیا بهتر از گذشته مشخص شده است، افزود: اقدام آمریکایی ها علیه سپاه موجب محبوبیت بیشتر این نیروهای انقلابی شده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلابی همواره در کنار مردم بوده است، بیان داشت: در جریان سیل اخیر  خدمات و تلاش های بسیار ارزشمندی از سوی سپاه برای کمک رسانی به مردم و عبور از بحران سیل در مناطق مختلف کشور انجام شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه قابلیت خود را در حوزه های گوناگون نشان داده است، ادامه داد: این نیروی انقلابی کشورمان که برخواسته از متن ملت ایران است در چهار دهه در عرصه های سازندگی، فقر زدایی، کمک رسانی و فرهنگی خدمات بسیاری ارائه کرده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکایی ها با حمایت برخی کشورهای مرتجع عربی منطقه را به آشوب کشیدند، افزود: اما از خودگذشتگی های سپاه در سوریه و عراق موجب بازگشت آرامش به این کشورها شده است.

امام جمعه نکا با بیان این که امروز دشمنان به شکست سیاست هایشان در منطقه معترف هستند، افزود: نقش آفرینی و مدیریت سپاه پاسداران موجب شکست توطئه های دشمنان در کشورهای خاورمیانه شده است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکایی ها باید هر چه زودتر منطقه را ترک کنند، ادامه داد: خاورمیانه دیگر جایی برای حضور سربازان آمریکایی نیست.

امام جمعه نکا با بیان این که سپاه به طور حتم پاسخ این اقدام آمریکایی ها را خواهد داد، بیان داشت: هر تحرک خارج از قاعده از سوی آمریکایی ها با پاسخ قاطع و محکم نیروهای مسلح کشورمان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روبرو خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم همه تلاش های آمریکا امروز سپاه پاسداران در اوج عزت و اقتدار داخلی و خارجی قرار دارد، گفت: راهبرد سپاه در منطقه سیاست های چندین ساله آمریکایی ها را با شکست جدی مواجه کرده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز یک وحدت ملی در حمایت از سپاه وجود دارد، خاطرنشان کرد: آمریکا نمی تواند با اقدامات خود موجب انزوای سپاه شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha