شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 488376
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
تشرف یک هندی به دین مبین اسلام

کورپریت سوخونیدری جوان هندی الاصل اهل پنجاب هند امروز با حضور در دفتر آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، کورپریت سوخونیدری جوان هندی الاصل اهل پنجاب هند، امروز با حضور در دفتر آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران به دین مبین اسلام مشرف شد.

بر اساس این گزارش، این جوان هندی پس از بیان شهادتین به طور رسمی به دین مبین اسلام گروید و نام محمد را برای خود انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار اسلام را کامل ترین دین معرفی کرد و با تجلیل از این اقدام جوان هندی گفت: امروز سعادت و تعالی بشر در سایه عمل به دستورات الهی تحقق پیدا خواهد کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که دین مبین اسلام برای سعادت بشر بهترین راه ها را مشخص کرده است، بیان داشت: به طور حتم حرکت در مسیری که دین مبین اسلام معین کرده موجب سعادت و رستگاری بشریت خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه امروز جوامع بشری به دلیل فاصله گرفتن از دستورات الهی با مشکلات و بحران های بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها راه عبور بشریت از مشکلات امروز بازگشت به دین و معنویت است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که راه سعادت بشر حرکت در مسیر دین و ارزش های معنوی است، تصریح کرد: با عمل به دستورات الهی در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم بود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز جامعه بشری به دلیل فاصله گرفتن از دین و معنویت در باتلاقی از فساد و معضلات اجتماعی گرفتار شده اند، بیان داشت: برای خروج از این بحران های به وجود آمده راهی جز عمل به دین و ارزش های الهی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز ملت ایران در سایه دین و اهل بیت(ع) به کشوری مقتدر و اثرگذار در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این ملت در سایه عمل به دستورات الهی همواره عزتمندانه و سعادتمندانه زندگی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha