شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اجتماع حوزویان تهران در حمایت از سپاه پاسداران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: ۱۷۵ پایگاه تروریستی آمریکا در تیر رس نیروهای ما است و از زمان تروریست اعلام کردن سپاه مردمی ایران، ترامپ و نیروهای آمریکایی از ترس شان خواب در چشم ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در تجمع حوزویان تهران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه مروی برگزار شد، اظهار داشت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی، دولت موظف به برنامه ریزی برای آموزش نظامی است و این امر بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران بعد از فرمان مقام معظم رهبری برای کمک رسانی برای مردم آسیب دیده از سیل اخیر شتافت و همگان دیدند چه اقداماتی از این نهاد انقلابی برای مردم انجام شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بارها کارشناسان آمریکایی اذعان کرده اند که انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است و آمریکا در حال سقوط و نابودی است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک گفت: ۱۷۵ پایگاه آمریکا در تیر رس نیروهای ما است و از زمان تروریستی اعلام کردن سپاه مردمی ایران، ترامپ و نیروهای آمریکایی از ترس شان خواب در چشم ندارند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی چهلمین سال پیروزی خود را با حضور مردم بصیر و آگاه پشت سر گذاشت و این در صورتی بود که چهل سال با استکبار جهانی دست و پنجه نرم کرده است و تمام توطئه های آن ها را خنثی کرده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: ملت ما در طول این چهل سال با افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی را به پیش برده و اهداف انقلاب را تعقیب کردند.

حجت الاسلام سالک با بیان اقدامات استکباری آمریکا علیه ملت ایران، تصریح کرد: از نمونه خباثت های آمریکا؛ حمایت از حکومت استبدای پهلوی، تحمیل قانون کاپیتالیسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران و تاسیس سازمان مخوف ساواک در ایران برای شکنجه قرار دادن هزاران مرد و زن انقلابی از جمله ظلم های آمریکایی ها بود اما به لطف خدا توفیقاتی پیدا نکرد.

وی در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار اقدام به  توطئه هایی از قبیل حفظ لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی، کودتای نوژه و حمایت از گروهک منافقین در کشور انجام داد و در حال حاضر هم از این گروهک حمایت میکند.

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی در سطح منطقه و اروپا دارد و بی جهت نبود که حضرت امام و مقام معظم رهبری فرمودند؛اگر اسراییل حرکتی انجام دهد، تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و این قدرت ملت ایران است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سطح کشور و در تمام زمینه ها بالقوه و بالفعل حضور  دارد و نمونه آن را در جریان سیل اخیر در استان های آسیب دیده دیدیم که این حضور بی بدیل بود و با فرمان فرمانده کل قوا، با تمام امکانات و تلاش وافر خود در آن منطق حضور یافتند و نقش اساسی در آرامش روحی مردم داشتند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ملت و نیروهای مسلح و قدرتمند سپاه پاسداران در منطقه حضور پرتوان دارد و حل مشکل سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و بسیاری دیگر از نقاط با تدبیر و مدیریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: داعشی که در جریان جنگ های نیابتی استکبار جهانی آمریکا و اروپا متولد شده بود و کشور های عربستان و امارات تامین کننده مالی این گروهک بودند و تلاش کردند که سفره داعش را در سرزمین های اسلامی پهن کنند، شاهد بودیم که نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چگونه سفره داعش را از این سرزمین ها برچید و در حال حاضر نباید از اندیشه داعشی و تشکیلات زیر زمینی داعشی به حمایت از آمریکا و اسراییل غافل شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: آن ها بدانند پیروزی از آن انقلاب اسلامی ایران است و انقلاب به پیروزی نهایی خود خواهد رسید و با خارج شدن آمریکا از برجام نخواهند توانست خللی در اهداف ملت ایران را ایجاد کنند و در این روز ها شاهد بودیم که آمریکا حتی کمک کشور های خارجی برای سیل زدگان کشورمان  را تحریم کرد و این نشان از یاس و عجز آمریکایی ها است.

حجت السلام سالک در پایان خاطرنشان کرد: امپراطوری آمریکا در سراشیبی سقوط و فروپاشی است و از روی ناامیدی و اعلام موجودیت اقدام به این کار کرد. طبق فرموده فرمانده کل قوا، اسلام و انقلاب مدافع مستضعفین عالم است و هر کجایی صدای آزادی خواهی بلند باشد ملت ما آماده یاری و دفاع از مظلومین عالم خواهد بود.

وی: امروز به صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی در این حوزه علمیه مروی باسابقه اعلام می کنیم، ما طلاب و فضلا با پوشیدن لباس پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان قدرت قلم و بیان از حضور سپاه پاسداران در میدان های مختلف حمدیت می کنیم.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha