شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سرایی

حوزه/ حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی گفت: علت اصلی دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران شکست‌های پی‌درپی از سپاه در سال‌های اخیر است.

به گزراش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در دیدار اساتید و مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران و علمای ارومیه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی که در سپاه شهدای استان ارومیه شد اظهار داشت: علت اصلی دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران شکست‌های پی‌درپی از سپاه در سال‌های اخیر است.

وی ادامه داد: آمریکا در چهل سال گذشته در تمام توطئه‌ها و ترورها علیه کشور و ایجاد گروه‌های تروریستی مثل داعش در منطقه نقش اساسی داشت و امروز بر خلاف قوانین بین‌المللی، نیروی نظامی یک کشور را در لیست گروه‌های تروریستی خود قرار داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: دشمن به دنبال این بود که در مرزهای ایران خاکریزهای خود را بنا کند، اما به برکت بسیج و سپاه شکست خورده و امروز در مرزهای اسرائیل با ایران مبارزه می‌کند و این است که از دست سپاه عصبانی شده‌اند.

وی اضافه کرد: در زمان شاه، آمریکایی ها همه منافع کشور را به تاراج می‌بردند و برای 65 هزار نیروی نظامی خود که در کشور بودند غیر از حقوق ماهیانه حق توحش می‌گرفتند و امروز ایران و سپاه قدرت آمریکا را نه تنها در منتطقه بلکه در دنیا از بین بردند.

حجت الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا هیچ نیروی نظامی نتوانسته است تفتنگداران آمریکایی را دست بسته به گریه واردار کند و این اقتدار کشور را نشان می‌دهد، سپاه امروز مایه افتخار و اقتدار کشور است و در مراحل مختلف امتحان خود را در دفاع از کشور و ملت پس داده است و به همین دلیل مبغوض آمریکا شده است.

وی بیان داشت: امروز نقش سپاه در سازندگی کشور بر کسی پوشیده نیست، خصوصا در سیل اخیر این مسأله به وضوح دیده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha