جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ آزمون ورودی حوزه های علمیه سراسر کشور

حوزه/ معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی کفت:آزمون ورودی مدارس علمیه آذربایجان‌شرقی روز جمعه ۳۰ فروردین همزمان با سراسر کشور در دو حوزه‌ی امتحانی تبریز و بناب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌شرقی از برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه برادران آذربایجان‌شرقی در دو محل تبریز و بناب خبر داد.

وی افزود: این آزمون روز جمعه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور  مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز و شهر بناب برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و امور حوزه‌های علمیه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این آزمون در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی برگزار و نتایج آن اواخر اردیبهشت ماه اعلام می‌شود و داوطلبان  قبول شده‌ی آزمون در مصاحبه شرکت کرده و پس از گذراندن دوره اختبار و تثبیت، از مهر ماه سال ۹۸ در مدارس علوم دینی شروع به تحصیل خواهند کرد.

حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون، خاطرنشان کرد: توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۲۰ امروز سه‌شنبه ۲۷ آغاز و تا ۲۹ فروردین ادامه دارد که متقاضیان باید با مراجعه به سامانه پذیرش، نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: نتایج نهایی این آزمون بیستم اردیبهشت ماه اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

گفتنی است تعداد؛ در استان آذربایجان‌شرقی برادران طلبه در ۱۸ مدرسه علمیه این استان در سطوح مختلف مشغول به تحصیل هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha