شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این که روحیه جهادی در شرایط فعلی پیش برنده انقلاب است، گفت: رمز تحول در سازمان تبلیغات بهره مندی از نیروهای انقلابی و مکتبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی،  در گردهمایی فعالان فرهنگی تبلیغاتی «انقلاب اسلامی، جوان، جهاد و گام دوم» در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، با طرح این سؤال هدف از بیانیه گام دوم چیست؟ گفت: یکی از موارد مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی است که نسبت به موقعیت امروز جامعه خود آگاهی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی باید ظرفیت‌ها و مخاطرات پیش روی خودمان را شناسایی کنیم و در این راستا عمق استراتژیک دشمن و عمق استراتژیک سپاه خودمان را رصد کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مساجد و هیئات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی عناصر مهم در سپاه انقلاب هستند و باید از این سرمایه‌ها به صورت ویژه استفاده کنیم و در راستای هم افزایی این عناصر گام برداریم.

وی گفت: اشراف به احوال امروز انقلاب برای برنامه ریزی ها نکته بسیار مهمی است و در این راستا جلوی هر گونه کج روی را خواهیم گرفت و اراده بر استقامت و ایستادگی در مقابل دشمنان در بین آحاد جامعه باید تقویت شود چرا که دشمن به دنبال گرفتن همین اراده از مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: جریان مؤمن انقلابی وظیفه سختی در راستای اجرای گام دوم بر عهده دارند و عزم ما در سال‌های پیش رو خادمی و حمایت از این جریان است. شهادت طلبی و روحیه جهادی در شرایط فعلی پیش برنده انقلاب است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: اولین اقدامی که در بدو ورود به سازمان انجام دادم بازدید از حاشیه شهر مشهد بود و من بیش از بیست سال است که با حاشیه شهر مشهد آشنایی دارم و مدیریت جدید نیز باید به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: ما موظف به همگرایی با دستگاه‌های دولتی، آستان قدس و حوزه‌های علمیه هستیم و براساس بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب به دنبال ارتقا نیستیم، بلکه به دنبال تحول هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین قمی با اشاره به سختی های عرصه خدمت رسانی به مردم و اجرای گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: همه فعالان فرهنگی، نخبگان کشور باید با هم افزایی، وظیفه خدمت گرایی را به درستی اجرا کنند.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نیاز به تحول دارد، رمز تحول این سازمان بهره مندی از نیروهای انقلابی و مکتبی است.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین لطفیان مدیر سابق سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و همچنین  حجت الاسلام دارابی که در ماه های گذشته به عنوان سرپرست این اداره کل فعالیت می کرد، تقدیر و حجت الاسلام هادی صاحبقرآنی ه عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام

 

 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha