شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره آموزشی روحانیان مستقر مازندران

دوره آموزش تخصصی روحانیان مستقر استان مازندران، در مجتمع فرهنگی کوثر بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دوره آموزش تخصصی روحانیان مستقر استان مازندران، امروز در مجتمع فرهنگی کوثر بابلسر برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم گفت: این دوره با محوریت سه موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، شیوه جذاب سازی جذب جوانان و گام دوم انقلاب و مهدویت برگزار شده است.

وی با بیان این که روحانیت نقش مهم و محوری در تحقق بیانیه گام دوم بر عهده دارد، افزود: ظرفیت تبلیغی روحانیت فرصت مغتنمی برای تبیین و تشریح صحیح بیانیه گام دوم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که عمل به بخش های مختلف این بیانیه مهم موجب رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف خواهد شد، بیان داشت: مقام معظم رهبری با انتشار این بیانیه مهم مسیر پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب را به خوبی مشخص کردند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم به نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کردند، گفت: بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان در عرصه های مختلف امری ضروری است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که جوانان آینده سازان کشور در صحنه ها و عرصه های مخلتف هستند، افزود: بهره گیری از توان و استعداد جوان ایرانی در عرصه های مختلف کشور می تواند نوید بخش پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز روحانیت باید با تعامل و ارتباط بیشتر با نسل جوان، در جذب آنها به سوی ارزش های دینی و معنوی تلاش بیشتری داشته باشد، گفت: به طور حتم ارتباط سازنده و مستمر روحانیت با جوانان از انحراف و نفوذ دشمن جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مهدویت و انتظار اشاره کرد و با بیان این که مسئله شناخت و معرفت نسبت به حضرت باید از سوی روحانیت در جامعه مورد توجه قرار گیرد، افزود: هر چه سطح شناخت جامعه از این مسأله مهم بیشتر تقویت شود، تلاش های دشمن در خدشه دار کردن جریان مهدویت بی اثر خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان دینی باید سطح شناخت و معرفت جامعه نسبت به مسئله مهدویت را بیشتر تقویت کنند، بیان داشت: در این راستا باید به طور مستمر و مداوم پیرامون این موضوع در منبرهای تبلیغی با مردم صحبت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha