شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام زمان

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس با بیان اینکه سند پاکی مردم شدت عناد و کینه توزی آنان به اسرائیل و آمریکا است، گفت: همان طور که امام خمینی(ره) بیان کرده اند باید زمانی در خود شک کنیم که آمریکا و اسرائیل از ما تعریف کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، امروز در تجمع نیمه شعبان با عنوان «حماسه حضور برای ظهور» که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، به انجام فعالیت ها پیرامون دین و مغرور نشدن در مقابل آن را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر در خدمت دین هستیم، باید مواظب باشیم که حامی و حافظ دین، خداوند است، لذا اگر خدمتی انجام می دهیم نباید مغرور و طلبکار دین شویم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس با بیان اینکه خداوند بر مومنین منت گذاشته و پیامبر اسلام(ص) را مبعث کردند، تصریح کرد: حضور امروز لطف خداوند و عنایت امام زمان(عج) است.

وی، انسان منتظر را انسانی دور از گناه و با تقوا دانست و عنوان کرد: امروز باید منتظرین صاحب الزمان(عج) با تقوا باشند؛ خداوند متقین را دوست دارد؛ منتظر باید پاک زندگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق با اشاره به اینکه پشتوانه قرائت ادعیه، تقوا است، ابراز کرد: دشمنان اسلام امروز با اخلاق فریبنده انسان ها را جذب می کنند، در حالی که خوش اخلاقی یکی از ویژگی های یاران امام زمان(عج) است، از این رو باید به گونه ای عمل کنیم که نشان دهیم عاشق خداوند هستیم.

وی، دشمن ستیری را یکی از ویژگی های یاران امام زمان(عج) دانست و بیان داشت: یکی از ویژگی های یاران امام زمان(عج) متواضع بودن در برابر مومن است، همچنین قاطع و نترس بودن در برابر دشمنان نیز یکی دیگر از ویژگی های یاران امام(عج) است، از این رو در زیارت عاشورا لعن ظالمین مقدم بر درود به امام حسین(ع) است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس با اشاره به اینکه سند پاکی مردم شدت عناد و کینه توزی آنان با اسرائیل و آمریکا است، ابراز کرد: همان طور که امام خمینی(ره) بیان کرده اند باید زمانی در خود شک کنیم که آمریکا و اسرائیل از ما تعریف کنند، این دشمنی دلیل بر سلامت ملت ایران است.

وی همچنین به تروریست قلمداد کردن سپاه پاسدارن از سوی آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: اینکه دشمنان نهاد مردمی مانند سپاه پاسدارن را در لیست تروریستی قرار می دهند، نشان از سلامت و پاکی سپاه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق تاکید کرد: کار دشمن تضعیف  و شبهه افکنی است و اگر این کارها را انجام ندهد جای تعجب است، باید مواظب باشیم خللی در کارها ایجاد نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha